خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

بهشت من؛ ستاره چیدن از روی توست...

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

 رجب؛

 شعبان؛

 رمضان؛

 بهانه اند...

 

 سرم را 

 به ثواب گرم نکن...


 جز تو را نمی خواهم....

۹۴/۰۱/۳۱
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

چی میشه اگه بشه
پاسخ:
آخ آخ
دست رو دام نذار...
خیلی این مدلی خوبه!

فقط برا خودش، همه چیبرا خودش... ولی سخت است برای همچون منِ محاسبه گری!
پاسخ:
خوبه
ولی
ان شاء الله که گوینده عامل شود...
به عمل کار براید به سخنرانی نیست...
موفق باشید :)
پاسخ:
سپاس
همین طور شما
التماس دعا
ماذا هذا ؟! :|

;-))
پاسخ:
من همین یه جمله رو بلدم 
عربی فک کنم منفی چهار درصد زدم
:)))


خیلی زیباست . . . 
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
فوق العاده بود...
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۹ انسان نیازمند
ماهت مبارک

ایشالا

التماس دعا
پاسخ:
ممنون
ایضا بر شما هم

حاجت روا بخیر

محتاجم
:))
سلام

برگشتید؟!! الان تازه فهمیدم که برگشتید

التماس دعا تو این ماه ها
پاسخ:
سلام
شواهد میگن برگشتم 
:))

محتاجیم
حاجت روا بخیر ان شاء الله

سلام و رحمه الله

فرا سیدن این ماه مبارک بر شما مبارک:)

واقعا ماه فوق العاده ای برای ساختن شبهای قدر پیش رو ست . باشد که توشه بر گیریم

راستی بسیار خرسندم که رفت و برگشتتان کوتاه بود و الان دوباره مینویسید . ان شاالله که قلمتان حق نویس باشد .

پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین بر شما

ممنون 
لطف دارید...
به دعای خیر دوستان
خدمت از ماست راضی به زحمت نیستیم
پاسخ:
اختیار دارین استاد
آدرس میزاشتین فیض میبردیم از فرمایشاتتون
ترک خلقیات رذیله میکردیم محضرتون
:/
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۰ صِفر کیلومتر
سلام

موفق باشید
پاسخ:
سلام

ممنونم
همچنین
یاعلی
امان از این امت ریاکار . . . !!
پاسخ:
الان با من بودین؟؟؟
:)))

ممنون

آدرس میزاشتین خدمت می رسیدیم
والا
:)
پاسخ:
:))
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

خوشحالم که برگشتید

و البته بازگشت همه ی مطالب را ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی