خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آماده ای؟؟

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

 آگاه باشید 

 که

 امروز روز تمرین است و آمادگی

 و

 فردا زمان مسابقه است...

مزد برنده ی این مسابقه بهشت 

و

نهایت کار بازنده ی آن؛

آتش است.



 + خطبه 28 نهج البلاغه

            بند اول 

۹۴/۰۲/۰۱
پاک باخته

نظرات  (۱۵)

حق!
پاسخ:
حق حق
علی مولا...
چقدر این سردر جدید خانه تان
محشر است...
پاسخ:
خدا به طراحش خیر کثیر عنایت کنه...
رو مخمون کم کم داره میره
ولش کن
حرف خودمون آماااااااااده نیستم

پاسخ:
رو مخ من هست
:)))

من که ولش کردم
:)))

ای جان
آماده میشی ان شاء الله
ماه رجب آمد، دل این پیر جوان کرد…
پاسخ:
می رسم خدمتتتون
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انسان نیازمند
ایشالا که همه برنده بشیم
پاسخ:
الهی آمین
ان شاء الله که برنده باشیم
پاسخ:
الهی...
میگما پاکی بیخیال این ناشناس شو
داره میره رو نرو

پاسخ:
کجا میره؟؟؟
کجا نرم؟؟؟
نچ آماده نیستم!
پاسخ:
ان شاء الله که بشیم
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۴۷ واقعیت سوسک زده
پناه بر خدا !
پاسخ:
من لی غیرک...
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۰۰ مردی بنام شقایق ...
راه طولانی
توشه کم....


+
ارحم عبدک الضعیف
پاسخ:
خودش به دادمون برسه ان شاء الله...
سلام علیکم مومن
بازگشتتون رو تبریک عرض میکنم (لبخند)
نویسندگی در فانوس جزیره شرایط خاصی نداره مومن
فقط مطالب کپی ،‌ پیست نباید باشه و اگر هم مطلبی از جایی عنوان میشه منبع رو ذکر کنیم (همین)
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
سپاس

ممنون از توضیحتون

ان شاءالله
اره واقعا الله اکبر

دروغم ک میگی

تو فقط یه کامنتو تایید کردی درصورتی ک من چندتا کامنت گذاشتم...

الله اکبر واقعا الله اکبر
پاسخ:
من تا زمانی که شما یاد نگیرید چطور با طرف مقابلتون صحبت کنید؛
دیگه کامنت هاتون رو جواب نمیدم.
عاقبت بخیر شید

سلام و رحمه الله

عجب کلام زیبایی . باشد که در این مسابقه برنده باشیم :)

شما هم برای ما دعا کنید که باشیم

پاسخ:
سلام
حضرت باباست دیگر...
ان شاء الله
:))

محتاجم 
حاجتتون روا
به روی چشم
ان شاء الله که پیروز و موفق باشیم
پاسخ:
آمین
تف تو ریا...


+اگه به هودت شک نداری چرا میترسی کامنت ها رو تایید کنی؟
پاسخ:
االه اکبر


+
من که کامنتاتونو تایید کردم جوابم دادم
:///

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی