خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

سر به زمین!

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

 نماز صبح را که

 یادم نیست خوانده ام یا نه!

 نماز ظهر را هم که

 دو رکعتی خواندم...


 خدا به خیر بگذراند الباقی را...


+فکر کنم فاتحه ام را قبل تر ها خوانده اند!

۹۴/۰۲/۰۲
پاک باخته

نظرات  (۵)

اوه اوه
خوبی شما؟
گفتی عاشق شدی؟واقعا؟
حداقل بهش حالی کن توی نماز جای اون نیست

بذار خواب و خوراک و شب وروز رو غصب کنه ولی دیگه اینقدر حواس پرتی زایی خطرناکه ها...سرعتش غیرمجازه بنظرم
پاسخ:
شکر 
الحمدلله
ولی فک کنم به این حالت من نمیگن خوب :///

من گفتم عاشق شدم؟؟؟
اینا نشونه های عاشقیه یعنی؟؟؟

آها اون بیت شعر پایینو میگی؟؟؟
شوخی بود بابا
شایدم شدم خبر ندارم

والا ما با خودمونم نمیتونیم حرف بزنیم
چه برسه به بقیه...


این که خوباشه
بقیه کارامو ندیدی ://

فک کنم باید از این سرعت گیر بزرگا بزنم سر راه
:)))
:|
پاسخ:
:))))
بله
پاسخ:
پیر بشیم فسیلیم یحتمل
://///
عاشقی درد سری بود نمی دانستیم
اثرات پیری  است دیگر :)
پاسخ:
ای بابا
تو جوونی پیر شدیم و نفهمیدیم
:)))))))
مگر دلبخواهی است ؟!
پاسخ:
نه
وقتی سلام دادم فهمیدم دو رکعت خوندم
قصد این بود که بگم سر به هوا نه سر به زمین شدم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی