خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

اهلی بایدش کرد...

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۱ ب.ظ
کاش؛
 دل تنگی همچون ماهی بود
 که
 از آب دور مانده 
 تا
 کمی بالا و پایین بپرد و آرام بمیرد...

 این روز ها؛
 دل تنگی به شیری می ماند
 که
 اوج که میگیرد؛
 شرحه شرحه می کند روحم را...

 +فغان از معشوق های غیر آسمانی...
 +گوش دادنش خالی از لطف نیست 
                                                  من از بیم شماتت گریه پنهان در گلو کردم...(کلیک)
۹۴/۰۲/۰۲
پاک باخته

نظرات  (۳)

لذت بردم.فک کنم این اولین آهنگ سنتی بود که تا آخر گوش دادم.
پاسخ:
نوش جان
:))
التماس دعا
این فغان نامه ها حرف دارند ها...
پاسخ:
فعلا که زبونشون با ما یکی نیست...
شرحه شرحه شده این روح من
پاسخ:
کاش دستی بند بزند این چینی شکسته را...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی