خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

صندلی که خالی مانده ...

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ق.ظ

 دلم می خواهد؛

 گوشی را بردارم؛

 شماره اش را بگیرم؛

 تند تند بخوانم:

 باز هواییم کن

 دار و ندارمو بگیر

 کربلاییم کن...

 بگوید:

 بترکی دختر الهی...

 شهید شی...

 بگویم:

 ... جان می شود برایم حمد بخوانی؟؟؟

 دلم گرفته...

 امتحان دارم...

 امتحانی سخت...

 دستت را از همان راه دور؛

 مثل همیشه بگذار روی سینه ام 

 و

 حمد بخوان برایم...

۹۴/۰۲/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۸)

امان از این خیالپردازی ها
مسئولین پاسخگوی خیالپردازی های ما در آن دنیا باشید...
پاسخ:
:)))

چی بگم؟؟؟
چرا همه فک میکنن این پست خیالیه؟؟؟
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۸ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
...
پاسخ:
یک آه بلند...
صندلیتم پر میشه.....
پاسخ:
:))))
خیره انشاءالله .. خوش به حالت کسی رو داری از راه دور ازش درخواست کنی برای آرامشت حمد بخونه.. هعی..
پاسخ:
ان شاء الله
به دعای شما خوبام

ما که زنگ نمیزنیم بهشون
فقط تو دلمون دوس داریم زنگ بزنیم
:((
۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۹ انسان نیازمند
:★
پاسخ:
هوم؟؟؟

امتحان دارم..امتحانی سخت....



قلمت جاوید خواهرجان...من کوچ کردم..تو دیدی؟

پاسخ:
ممنون عزیز جان
بله همین الان دیدم
خونه نو مبارک

چقدر شبیه حرف دلم بود...

راستی چه عجب تشریف آوردین باز... :-)

پاسخ:
خوش اومدم یعنی؟؟؟
آیکن خود تحویل گیری و اینا
اللهم صلی علی محمد و آل محمد

برو حله
پاسخ:
ممنون مغنا جان...

منظورم امتحان درسی و دانشگاهی نبود هااااااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی