خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

صدای نقاره می آید گوش کن...

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

 دل تنگی؛

 همیشه معلولِ دوری نیست!!!

 گاهی؛

 دلت؛

 برای آن ای تنگ می شود

 که

 از رگ گردن نزدیک تر است به تو....



 +آخدا ما دلمان زیارت می خواد

 آرامِ آرامِ آرام

 بی تابِ بی تابِ بی تاب

۹۴/۰۲/۰۸
پاک باخته

نظرات  (۱۶)

:(
پاسخ:
آة عطش باب الجواد دارد دلم...
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
پاسخ:
ان شاء الله موفق باشید
سلام عزیزم
ازاین پستا نذارین ما دلمون هوایی میشه و
دست ما کوتاه وخرما برنخیل
ایشالله بطلبه امام ضامن
پاسخ:
سلام بانو

ما خودمونم دستمون کوتاهه
هعی...
آمین
راستی ماه رجب است...راستی میلاد امام جواد علیه اسلام امروز است..عیدتان مبارک.....راستی میلاد حضرت علی علیه السلام است...راستی اعتکاف هم پیش روست...راستی امام زمانمان هنوز هم نیامده...راستی.........التماس دعای فراوان.............................................
پاسخ:
حاجت روا بخیر

محتاج دعای زیاد
دلم حرم میخواهد ......کنج یک ایوان روبروی پنجره فولاد صحن انقلاب...من باشم و تو و روانم تقدیم تو و آستانت خودت خدایی اش کن.......
پاسخ:
دلم می خواهد...
سلام

به خدا ما هم تشنه یه زیارتیم....
پاسخ:
سلام
الهی قسمت همه
هو الرحمن
بح بح ...
خوش آمدید :) 
پاسخ:
سلام
:)))

ممنان و موتوشکر
خیلی وقته که اومدم بانو

سلام و رحمه الله

عید میلاد امام جواد (ع)‌و حضرت علی اصغر(ع)‌مبارک باشه

چقدر مزه میده آدم امروز رو تموم روز توی حرم باشه. برا ما که رخ نداده ولی تصورش بامزه است

پاسخ:
سلام
بر شما نیز :))

چقدر مزه میده 
هعییییییییییییییی
elahi..
Dar panahe hagh
Ya ali
Doostet daram
پاسخ:
ان شاء الله

خداحافظ عزیزم
التماس دعا
ما بیشتر زائر الحسین
بیرق دار حزب الله
به قول بچه ها
علی علی
chizi nemishnidam ama sooz dashtam,,, sooz dashti,,, sooz dasht ... Ghoroobe rooze jome,,, ghoroobe rooze arbaeen sooz dasht....
پاسخ:
اون روز دلم بدجور سوخته بود

دلم می خواست برم حرم حضرت عباس ع
دلم بین نجف و کهف العباس بدو بدو می کرد حیرون
دلم غیرت الله رو می خواست
دلم بابا رو می خواست
ایوون نجف...
be man nagoo, be agha begoo. Ama to mirio mano nemibari....
پاسخ:
با هم میریم
4 تایی
:)))

ما که دستمون جلو آقا همیشه درازه

ان شاء الله امام جواد دستمونو بگیره
میشه بیام بغلت برام روضه بخونی مثل همون غروب روز اربعین؟
پاسخ:
بله که میشه...
همونو بخونم برات؟؟؟
با همون آهنگ من بخون متن رو
از اونایی که خوندم فقط همین مداحی یادم مونده

کرب و بلا کاش
خونم کنار خونه ی شه کرم بود
پنجره خونه ی من سمت حرم بود
پرچم سرخ یا حسین سقف سرم بود
کرب و بلا کاش
یکم مرام و معرفت تو دلمون بود
اگه حسین نبود کجا حرف جنون بود
کی سینه زن
کی گریه کن
کی روضه خون بود؟؟؟
نکنه می خوای بگی که برات نوکر نمیشم
نکنه می خوای بگی که از این بهتر نمیشم
نکنه می خوای بگی که حرم جای بدا نیست
نکنه میخوای بگی که تو که جات کربلا نیست

خدا اون روزو نیاره اسمم از قلم بیفته
خدا اون روزو نیاره بی تو قلبم بشه ...
برات حرم رو بده برم
حرم نرم کجا برم؟؟؟
آقا توی صحن و سرات نرم؟؟
حرم نرم کجا برم؟؟؟
اللهم ارزقنا حرم
آرزومه کربلا برم
آرزومه کربلا برم
آرزومه کربلا برم...
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۶ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
به
نمی دونستم بازش کردی وبو:)

تبرررریک

بسی درخواست دعا

صحن قدس...
پاسخ:
به به

عیدت مبااااارک
منور کردی خواهر جان
:*

ان شاء الله حاجت رواااااااااااااا

اون نی نی رو هم رد کن بیاد یه شب مهمون ما باشه
والا

تبریک که بدون عیدی نمیشه
عیدی ما نی نی

محتاج محتاجیم
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۱۲ سعادت سلیمانی
هیچی بدتر از دلتنگی نیست!

منم این چند روز پوکیده بودم تو دانشگاه فردا احتمالا میرم شاهچراغ و بعد خونه
پاسخ:
:"((

التماس دعا
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عیدتون مبارک
منم دلم زیارت میخواد شدید

بدعا باهم بریم ;)

بهترین عیدی ها روبگیرید ان شاالله

:)

التماس دعا 
پاسخ:
عید شمام مباااااااااااارک
الهی نصیب همه مون

چشم

الهی آمین
:***

حاجت روا بخیر
و محتاجیم اساسی
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

گاهی خدا دلش برای ما تنگ می شود

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
اسم اون گاهی ها رو باید همیشه گذاشت...

آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی