خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

مشهد؛ حرم؛ ورودی باب الجوادتان...

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

 مردم آقای مهربانم باز؛

 راه داده مرا...

 خدا را شکر...



 ان شاء الله؛

 این چند روز رو مهمان امام رئوف هستم

 و

 نائب الزیاره دوستان...


 +التماس دعا دارم ازتون

 دعا کنید دست پر و با معرفت برگردم...

 +اگر پیغامی داشتید؛ بفرمایید برسونم...

 کامنت ها رو چک میکنم...

۹۴/۰۲/۱۳
پاک باخته

نظرات  (۳۱)

چقدر این دو کلمه
آروومم کرد
و
دلم رو برآشفت
روبروی ضریح ...
خیلی خیلی خیلی ممنون :)‌
پاسخ:
وظیفه بود
:*
؛:)
پاسخ:
:*
سلام زائر بالیاقت! 
خوش به سعادتتون، ان شاءالله سفرتون بی خطر باشه
اگر قابل دونستید التماس دعا دارم و همینطور تقاضای یه سلام نیابتی از طرف یه عزیز از دنیا رفته
پاسخ:
سلام
ممنون
حاجتتتون روا
تو راه برگشت پیامتون به دستم رسید
میبینم که زنده شدی

سلاملکم
پاسخ:
به ما که به لطف سیدمون همیشه زنده ایم
والااااااااااااااااااااااا
سلاااااااااااااااااااااااااام
به به سید جان 
چطو مطوری؟؟؟
از دل تنگی ما غش نکنی:)))
هر جا رفتم مشهد یاد تو بودم
آب هویج خوردم به یادت

سلام

 

زیارتتون قبول

 

دعامون کنید

پاسخ:
سلام

ممنون

حاجت روا ان شاء الله
سلام 
به ما هم سر بزنید...
پاسخ:
سلام
چشم
پنجره فولاد رضا برات کربلا میده..هرکی میره به کربلا از حرم رضا میره.......

التماس دعای فرج
پاسخ:
آخ کربلا...
آخ پنجره فولاد...
دل تنگشم...

حاجت روا بحق علی
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۲ تا اینجا خواندم...
سلام

کتابی برای کتاب

http://baketab.blog.ir/post/60


پیشاپیش زیارتتون قبول
پاسخ:
سلام

از زیارت برگشتیم:))

ممنون

ممنون از دعوتتتون هم
ای که دستت میرسد بر زلف یار
در حضورش نام ما را هم بیار

سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
:)))

سلام
حاجت روا بخیر
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

سلام
خوش بسعادتتون که تونستین تشریف ببرین
التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام

هذه من فضل ربّی

حاجت روا

یاعلی
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے
بگو من فقط دلتنگم، همین ..
سلام خاص برسون 
پاسخ:
به به آجی اصفهانی من
:**
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۵۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
به به 

خوش بسعادتت
ان شالله زیارت با معرفتی داشته باشی
دست پر برگردی
زیارت کربلا رو بگیری

سلام منم به آقا برسون 

پاسخ:
ممنون آبجی جاااااااااان

:*

الهی که نوشته باشن برامون
آه...
صلی الله علیک یاعلی بن موسی الرضا

التماس دعا خیلی
پاسخ:
حاجت روا بخیر ان شاء الله
یا امام رضا
پاسخ:
یا رضا ع
برای ما هم دعا کنید
و سلام ما را به آقا برسانید

تصادفا امدم وبلاگتان از کامنتی که مدتها قبل گذاشته بودید. هیچ کلیکی بی حکمت نیست!

دلمان را هوایی کردید.
یاعلی
پاسخ:
دعا کردم مریم جان

سلام رو هم رسوندم

یقینا تصادفی نیست...

دلتون خدایی ان شاء الله

یاعلی
زیارتت قبول
بگوبه امام رضا هواموداشته باشم که دلخوشم به نگاهش
پاسخ:
ممنون

گفتم آجی جان
زیارت شمام قبول
دیدار روی یار
سلام ما رو رسوندی؟؟؟
اولین بار که دیدم حرمت را گفتم// ای سلیمان به سرایت گذر مور افتاد...
سلام،التماس دعای فرج
ان شااله سفر پربرکت وبامعرفت
سلام این ذره رو به آفتاب برسونید.
پاسخ:
سلام

حاجت روا ان شاء الله
آمین
رسوندم
زیارتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــت قبول پاکی جونم :*
من که پیغاممو پیامکی دادم حالا هر گلی زدی به سر خودت زدی :)
پاسخ:
قبول حق
:*
الهی قسمتت

رسوندم
گلی که قراره به سرم زده شه اینه که تشریف بیاری زیارت من
:)))
  بسم الله الرحمن الرحیم
دلم خیلی درد می کند
و
درد هایش را 
گذاشته ام بیاورم پای پنجره فولاد 
آقا جان
درد ِ دل های مرا
شفا می دهی ... ؟!
ــ
+ کلی حرف ناگفته دارم ... میدانی چند وقت است که از دور سلام می دهم ... ؟!
+ دلنوشت
همین رو به آقای رئوف بگید
بگید صاحب این نوشته شمایید ولی اونی که وسیله شد تا نگاشته بشه هیچ وقت فکر نمی کرد یه روزی این نوشته در محضر شما خونده بشه ... هیچ وقت ...
دلش خیلی درد داره
خیلی
آقا جان
ما رو به حضور نمی پذیری
ولی ..
بگید آقا جان مهمون نمی خوای ؟
بگید ...
ای خدا 
پاسخ:
سلام آجی جان
خوندم 
روبه روی ضریح خوندم
:))
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۳ مخلوقات جوجه عکاس
سلام
خوش ب سعادتتون
دعا بفرمایید
پاسخ:
سلام
دعاتون کردم
:))
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۹ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
سلام
خدااااا
خوش به سعادتت
خوش به حالت
لطفا سلام برسون به آقا
و خیلی دعام کن خواهرجان...
خیلی...
پاسخ:
سلام
الهی نصیبت آجی جااااااااااان
رسوندم
:)))

و دعا کردم
:**
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

التماس دعا

+فرهنگسرای زیارت یادتون نره!!!

+ حاج آقا سنگی هم
پاسخ:
سلام
حاجت روا
دعاتون کردم

+وقت نشد برم
:((

سلام


مشهدی؟


بیا همو ببینیم..



پاسخ:
سلام
بعله

چه دیداری خوبی بود
ممنون که اومدی :)))
بابت هدیه هم حسابی ممنون...

زیارت خوبی داشته باشید
پاسخ:
ممنونم
سلام

خانومی سلام منم برسون...
خودشون می دونن چقده دلتنگم... چقده ....
التماس دعااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
سلام بهانه گیر عزیزم

پیغامتونو رو به روی ضریح خوندم

حاجت روا
مام التماس دعا داریم
سلام پر حسرت ما روبه محضر حضرتش برسون:(
پاسخ:
چشم
رسید
الهی قسمتتتون
زینب همان کسی است که بایک سکوت او
عالم به حکم حیدری اش لال میشود
پاسخ:
++
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۱۲ سعادت سلیمانی
التماس دعا
پاسخ:
حاجت روا ان شاء الله
خوش ب سعادتت پاکی دمدمای حال خوبت اونجا برا مام دعااااااا کن
سلام مارم برسون دیگ نمیدونم چی بگم :*:*:*
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
:)))

رسید حسنا جونی
:)))
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۴۳ انسان نیازمند
این عنوان رو من میمیرم

ایشالا بسلامتی

ایشالاااااا
التماس دعا
عاقبت بخیری و کربلا

درپناه حق
پاسخ:
:))))))))))

ان شاء الله

چشم

شما که ویژه ای اصلا

یا علی
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۰۷ گمـــــــشده :)
التماس دعا پاکی جون...
زیارت هم قبول..
پاسخ:
ممنون
ان شاء الله قسمتت
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی