خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خوب یا بد، با جنون آنی ام سر می کنم

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ


می توانستم  فراموشت  کنم  اما نشد!


                                                 زندگی یعنی همین؛ جبری، به نام اختیار



 +شاعر: پوریا شیرانی

۹۴/۰۲/۱۸
پاک باخته

نظرات  (۵)

۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۳۳ انسان نیازمند
چندبار تکرار میکنه دیگه
خخخ

:@
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
اخماشو
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۳۰ انسان نیازمند
خخخخخخخخخ
:)))))))))))))))))))

ٱررررررررررررررره

آررررررررررره
آررررررررره) با لحن جیگر(
پاسخ:
جیگر؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ

تو خود از حدیث مفصل بخوان از این مجمل
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۸ انسان نیازمند


خخخخخخخخ
پاسخ:
خنده داره آیا؟؟؟
نه خنده داره؟؟؟
نه خنده داره؟؟؟

با ریتم جواد رضئیان تو حاشیه بخوووووون
:))) جوابت ب نیازمند منو کشته
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
لبخند شمام ما رو کشته
بازم والا
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۱ انسان نیازمند
این بیتو دوست دارم
:)
پاسخ:
این بیتم دوست داره
والا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی