خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

سیب سرخی را که آدم خورد،ما هم خورده ایم...

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ


 گم اگر گردد کسی؛ دنبال او خواهند رفت


                                                         من به دنبال دلم رفتم،...گناهی داشته؟!




 +شاعر: محسن رضوی


۹۴/۰۲/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۴)

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۵۷ انسان نیازمند
فهمید دارم حسرتی،داغی،غمی،فهمید
از حجم اقیانوس دردم شبنمی فهمید
پاسخ:
+++
و اینگونه کشکی کشکی همه چی حل میشود مانند فیلمهای ایرانی
پاسخ:
خخخخخخخ
بهله
بهله

فیلمای ایرانی خیلی هم قشنگه
یه وقت فک نکنی من جوونیام خانم و آقای اسمیت نگاه کردم هاااااااااا
(البته سانسور شدشو)
نچ نچ نیشه بگرده دیگ هی دایره وار میره میره پی خودش سرش گیج میره میخوره زمین بلند بشو ام نیس... مگ اونی ک رفته دلشو پیدا کنه پیدا کرد ک حالا اونی ک خودشو گم کرده پیدا بنمویه... کامل نبود ^_^
پاسخ:
به دل دیگه
میره میبینه دلش تو یه دل دیگه اس
همون جا می مونه و تو دل دیگهه اسیر میشه
اینجوری هم دل شو پیدا کرده
هم خودشو
هم عشق شوووو....
^_^

کامل شد یا استقرا ریاضی بیارم گیج شی
هوم؟؟؟
بهد اگ آدم خودشو گم کنه میشه دنبال خودش بگرده چیجوری؟ ^_^
پاسخ:
به سادگی
:)))))))

پاسخ کامل بود آیا؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی