خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

برات می دهد ح س ی ن...

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ق.ظ

 

باشد دعای امشب عیدمان همین

 

                                         پای پیاده؛ کرب و بلا؛ روز اربعین...



 + امشب گلزار نائب الزیارتون بودم و دعا گو...

۹۴/۰۳/۰۱
پاک باخته

نظرات  (۱۷)

کاش روزی بشه
پاسخ:
ان شاء الله
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۵ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

ان شالله
پاسخ:
سلام

:))
سلام
ان شاءالله...
پاسخ:
سلام
آمین
سلام
عیدتون مبارک
ان شالله...

یاعلی
پاسخ:
سلام

ممنون
عید شما نیز...

یاعلی
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۱ کمی بودن ...
سلام خانوم عیدت مبارک

ان شاللله عرفه...
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون
همچنین

ان شاء الله...
فداک یا اباعبدالله(ع)
پاسخ:
الهی آمین بحق علی
بگفتا مصطفی در شور و شینم                 ز  یمن  مقدش  در  زیر  دینم
چو گفتا این  بدانید اهل عالم!                  حسین از من بُوَد من از حسینم

سلام                            ایام مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون
بر شما هم
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۹ الفــ میمــ
اینجا خیلیی خوبه!!مخصوصا قالبش!!
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
آمین و ممنونیجات :دی

پاسخ:
آمین
و
خواهشی جاااااااااااااااااات
:)
:*
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با 2 موضوع: (1) و (2)
پاسخ:
چشم میام
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۴ دختری از تبار تسنیم ...
سلام 
عجب دعایی 
خوش به سعادتتون 
زیارت قبول
پاسخ:
سلام

:)))))))
زیارت شمام قبول
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۰ انسان نیازمند
الهی الهی آمین

سپاس

:★
پاسخ:
آمین
خواهش
:*

خخخ


پاسخ:
به به بی بی جان آنلاین
:***
سلام عسلم

هنوز وقتش نشده بالام جان


پاسخ:
:)))))))))))
آخر اردیبهشت شد دیگه
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۹ صِفر کیلومتر
ان شاءالله
پاسخ:
ان شاء الله

خیلیم عالی

برا منم دعا کن مجاز بشم :(

تبریک میگم پاکی انشالله قبولی هر کدوم که به صلاحته

پاسخ:
ان شاء الله که مجازی بلم جان
:*************

ممنون عزیز جان

آیا ساره رمزتو پس داد؟؟؟
سلام پاکی جونم
تولد عیدت مبارکت دوسدم :*****
خوبی
خوشی
سلامتی
نتیجه آزمونت اومد؟!
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااام تاج بی بی من
:***************
عید تو هم مبارک دوست ترک عزیزم
شکر
تو خوبی؟؟؟
اوهوم
هم حوزه هم ارشد مجاز شدم
انتخاب رشتمم کردم عزیز دل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی