خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

غیرت الله...

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ
گره داری؛

 برو در خانه ح س ی ن...

 ولی تنها نرو...

 امشب عباس را واسطه کن...

 ح س ی ن 

 دست رد به سینه 

 عباس 

 نمی زند...
۹۴/۰۳/۰۱
پاک باخته

نظرات  (۱۸)

عیدت مبارک
پاسخ:
عید شما هم مبارک
:))
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۴ دانشجوی کلاس اول دبستان

سلام

عیدتون مبارک

دعوتید به اتاق فکر(Think tank)

با موضوع  : " چگونه گرگ شویم!!! "

http://martt.ir/post/365

پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
:)))
چشم میام
یعنی شما نه روز ننوشته اید؟!!!!!
پاسخ:
سلام
:))))))
تو خود بخوان حدیث مفصل...
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۸ گمـــــــشده :)
این خیلی عالی بوده...
خیلی..

(هذه من فضل ربی)
:))
پاسخ:
.:)
سلام علیکم مومن
وبلاگ شهید مرادی به روز شد
http://shahidmoradi.blog.ir/
این وبلاگ هفته ای یک بار به روز می گردد
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
چشم خدمت می رسم
ان شاءالله
یا علی
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت علی اکبر سلام الله علیه و روز جوان صمیمانه بر شما مبارک

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک

همچنین

یاعلی
Thank you 😔
پاسخ:
خواهش عزیز دلم
:*
دلم برات تنگ شده سید
طیب الله
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۱ علی رسولان
چ بد موقع هایی
رومون نمیشه
پاسخ:
...
میگم یه وخ بدنباشه به ماسرنمیزنی:/
پاسخ:
یکم سرم شلوغه
چشم میام
سلاااااااام بانو
مثل همیشه عااااالی بود
حضرت عباس دستگیرتون باشند ان شالله

یاعلی
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااام عزیز دل
هذه من فضل ربّی

ان شاء الله

یا علی مدد
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۳ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
سلام
:)

عیدهابا تاخیر مبااارک
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااام

:))

عیدهای شمام مبارک باااااااانو
سلام
عالی بود بانو
+خیلی وقته وبتون رو میخونم :)
اینبار نتونستم خاموش بمونم! عالی بود
پاسخ:
سلام
سپاس
هذه من فضل ربّی

باعث خوشحالیه
قدم رنجه فرمودید
:(

پاسخ:
:)))
اعیاد مبارک
پاسخ:
ممنون
همچنین
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

عیدتون مبارک

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک

ان شاء الله
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۰ انسان نیازمند
حاجتروا
پاسخ:
ان شاء الله
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۴ الفــ میمــ
عالی...
پاسخ:
هذه من فضل ربّی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی