خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

فرقی میان بود و نبود نیست مرا...

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ
پریشانی,
 از این بیشتر
 که
 ساعت هاست،
 روی مبل نشسته ام
 و
 فکر می کنم
 و
 متوجه نشدم 
 که
 خانه تاریکِ تاریکِ تاریک شده است...


 +همه جا روشن بود که نشستم روی مبل
 همه جا تاریک بود وقتی صدای اذان پیچید در خانه...
۹۴/۰۳/۱۳
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

سلام
واسه م نم پیش میاد!
حله مشکلی نیست :دی
پاسخ:
سلام
^_^
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
سلام

خوبی؟
خوشی؟
پاسخ:
سلام
خدا رو شکر
تا خوبی آبجی؟

خیلی زیبا بود
پاسخ:
هذه من فضل  ربی
یک تازه از کنکور برگشته
حتی دلش برای همین
ساعتها روی مبل نشستن
هم تنگ می شود :)
پاسخ:
ان شاء الله بهترین کنکور رو داده باشید😆
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۳ أَنَا یَمَانِیٌّ
و اما حکایتی است این پریشانی مکانیکی و ماشینی عصر ما
باید فکری برای این دل خاک خورده ام کنم
در زیر چرخ های متسلسل و بی وقفه این دوران مرگ فطرت دارم نابود می شوم
خدایا مرا از دست این غول های بدتر از غول چراغ جادو نجات نمی دهی
اصلا مرا از هر چه طبیعت غیر طبیعی است خارج کن و از این حیاط بی حیات دنیا گریز ده و گذر ده!!!
پاسخ:
+++
عالی بود
آمین
فدامدات منم خوبم
رفتم مرخصی برمیگردم:)
پاسخ:
ممنون

ای جان
زودتر برگرد
:*
سلام پاکی جون:)
خوبی؟
الهی هیچ وقت پریشون نباشی:*
پاسخ:
سلام شاپرک جونم

کجا رفتی یهو؟؟؟؟؟؟

ممنون
:))))))
تو خوبی؟؟

الهی آمین

:*
عالییست آفرینا
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
سلام پاکی جونم
خوبی خاله :*:*:*:*:*:*:*:*:*
پاسخ:
سلام عزیز دلم
از این بهتر نمیشم خاله
والا
تو چطوری؟😙
واقعا همینجوره
پاسخ:
???
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۴ منور الفکر
پریشانی های بیشتری هم هست ولی خب همینم کم نیست
پاسخ:
کم نیست...

آه...

من شرمنده شما دوستانم که نمی تونم بیام وباتون سر بزنم

لطف دارید که هنوز هم میاین

التماس دعا
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۲ کمی بودن ...
عین این روزای من:-(
پاسخ:
این روزام میگذره عزیزم
ان شاءالله که بخیر بگذره فقط
روزیم میاد ک ساعتها غرق شدی تو فکر و خیالای خوشتو زمان از دستت رفته ب زودی ان شاء الله
پاسخ:
:))))))))))))))))))
ان شاء الله
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

واقعا تعبیر جالبی بود

روشنی کاذب
فکر
روشنی واقعی (نوعی شهود)

همه جا روشن بود که نشستم روی مبل
 همه جا تاریک بود وقتی صدای اذان پیچید در خانه...

پاسخ:
سلام
هذه من فضل ربی

سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی