خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

امشب باید ختم تمام عالم باشد...

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

 "اَحیا" گرفته ام که تو "اِحیا" کنی مرا


                                              قَدرم اگر که با تو مُقدّر شود خوش است...



 +بسی حرف نگفتنی...

۹۴/۰۴/۱۸
پاک باخته

نظرات  (۲۲)

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۷ منور الفکر
در این روزها
که
گلدان های شقایق می رسند از راه
خاکی و با لبخندهای عزیزشان...
پاسخ:
میرسم خدمت...
همسایه ی دیوار به دیوار ما، صاحب خانه ی ذره کمی حالش نامساعد است و میهمان تخت های بیمارستان شده است، بیایید در ختم 40 حدیث شریف کسا برای بهبودی ایشان دعا کنیم...
منتظر لبیک شما برای ختم دعا هستم.
پاسخ:
چقدر دیر دیدم این نظر رو
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۰ منور الفکر
+ بسی دعا...
--
روزگارتان آبنباتی...قدم رنجه!

پاسخ:
چشم
حاجت روا
محتاجم

+
چشم
کووشی کجایی
پاسخ:
زیر آسمون خدا...
چه خوب بود این پست
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۵ آقای سر به هوا ...
سلام .
پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم !
احساس میکنم یه جورایی مثل من می نویسی ...
خوشحال میشم به منم سر بزنی .
ممنون ...
پاسخ:
سلام
:))
سلام و رحمه الله... عیدتان مبارک . ان شاءالله که مقدر شده باشد .
پاسخ:
سلام

همچنین

ان شاءالله...
سلام خوبین ؟..

+ عیدتون مبـآرک ..

خوشحال میشم به منم سری بزنین ..
پاسخ:
سلام

عید شما هم مبارک

الحمدلله

شما خوبی؟

چشم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے

 

سلام بانو جانم :)

 

عیدتون مبارک باشه عزیزم

نماز روزه هاتون قبول

 

+ ی خواسته و خواهشی داشتم

+ قراره یک کار فرهنگی برای دانشجویان جدیدالورود انجام بشه، به کمک و همراهی تون :) نیاز داریم.

+ یک پرسشنامه هست که اگر اجازه بدید میفرستم روی ایمیل تون و با لطف اوستا کریم و همّت شما ان شاءالله به جاهای خوبی برای پر شدن این پرسشنامه برسیم. :)

پاسخ:
سلام عزیزم

عید شما هم مبارک

من نمیدونم چرا انقدر دیر این پیام ها رو دیدم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۰ منور الفکر
سری به خانه قدیمی بزنید...
پاسخ:
چشم
عیدت مبارک پاکی جون:)
پاسخ:
سلام
عید شما هم همین طور عزیزم
عیدت مبارک پاکی جون:)
سلام پاکی عیدت مبارک
پاسخ:
سلام
ماله تو بیشتر تر
:**
 امیرالمؤمنین علی سلام الله علیه :
فَلیَرَکُمُ اللّهُ من النِّعَمِ وَجِلینَ کَما یَراکُم عِندَ المِحَنَ راجینَ؛
پس باید خداوند شما را از نعمت ها بیمناک ببیند، همان گونه که در محنت ها، امیدوارتان مى بیند.
نهج البلاغة، حکمت ۲۴۴

سلام
عید بندگی های خالصانه تون تهنیت

بس حرف نگفتنی....

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام

ممنون

آه....

حاجتتون روا

محتاجم
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۰ تا اینجا خواندم...
سلام

عیدتون مبارک

فردا "فارسی یاد " به روز خواهد شد.

یاعلی
پاسخ:
سلام

همچنین

خدمت میرسم

یاعلی
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ منور الفکر
اگر با تو مقدر شود...
پاسخ:
الهی با تو مقدر شود
طاعاتت قبول پاکی خوشملممممممممممممممم
پاسخ:
سلام
ممنون هانی جان
دل من برات تنگ شده
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۵ عباس زاده
سلام علیکم مومن
طاعات و عبادات قبول
ان شاالله زیارت کربلا هم در رزق امسالتان درج شده باشد
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
همچنین
ان شاءالله
بحق علی مرتضی
آمین
یاعلی
بسیـــــآر زیبا...
وبلاگ آرومی دارین خوشم اومد..مخصوصا ازین قسمت معرفی سایتتون خیلی خوشم اومد 
کلا از بچه مذهبیا خوشم میاد 
موفق باشی 
 
یاعلی
پاسخ:
چیزی اگر یافتید؛
من فضل ربی ست.....

یاعلی مدد
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۴ فیروزه ای
:(
پاسخ:
بخند ساره... 
بخند....
احیا کن مرا....
پاسخ:
آمین ...
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۷ رضا فاطمی
بسیار عالی

پاسخ:
هذه من فضل ربی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی