خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

اینجا برای از تو سرودن هوا کم است...

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

 گاهی

 روی زمین

 تنفس هم سخت هست...


 گاهی

 باید 

 هوای جایی دیگر را استنشاق کرد

 برای زنده ماندن...


 جایی 

 مثله ماه...

۹۴/۰۵/۲۵
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

سلام پاک باخته خیلیبی معرفتی حالا من نیستم نمیام و ....تو هم نباس یه حالی بپرسی
پاسخ:
سلام
من خودمم نیستم
دلم برات تنگ شده رفیق
شمارتو بزار برام لطفا
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

"السلام علیک یا شمس الشموس و یا انیس النفوس السلطان یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا"


نومید و مفلسیم و نداریم هیچکس
نقد وجود داده به تاراج صد هوس
نالان بگرد کعبه کوی تو چون جرس
عصیان هزار عمر و گرفتار یک نفس
لطفی کن ای کریم و بفریاد ما برس
کز خلد بهشت لطف تو صد بار خوشتر است
"از کتیبه های اطراف حرم"

عیدتون خیلی مبارک
خیلی التماس دعا
پاسخ:
عید شمام مبارک خواهر

محتاجیم

حاجتت روا
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۵ رایحه ی یاس
سلام
وب مشترکمان را به روز کردیم
قربه الی الله
http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/05/21
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عالی بودآ

روی پلک ماه....
پاسخ:
موافقم
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ علی رسولان
روی پلک ماه
قدم بزنُ
نفس بکش
پاسخ:
روی پلک ماه....

عالی
عالی
سلام...
کاش می شد. :(
پاسخ:
میشه بحق مادرمون زهرا س
سلااااااااام
دلم لک زده بود برا پست گذاشتنت
خوش برگشتی
بالام جان بیخیال ماه شو اون بالا بالاها نپر
بریم چندتا درخت بکاریم هوای اینجا قابل تحمل بشه ک راحت تره
پاسخ:
سلاااااااااااام
دل منم تنگ شده بود :)

خخخخخخ
درخت آلوچه باشه لدفا
اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است ...
پاسخ:
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است....
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۵ گمـــــــشده :)
هذه من فضل ربی..
:))
پاسخ:
بی شک
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آغاز دهه ی کرامت و روز دختر را صمیمانه به شما تبریک میگم...


اصلا وقتی هوای حرم را نفس می کشی چنان لذتی می بری که دیگه هیچ خواسته ای نداری...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
همچنین بر شما رزمنده راه حق

هوای حسین
هوای حرم
هوای شب جمعه زد به سرم....



ان شاءالله
یاعلی مدد
خیلی وقت بود مطلب نمی ذاشتین :(
زیبا بود :-)
پاسخ:
خیلی وقته یه آدم دیگه شدم
دعا کنید خیر پیش بیاد
هذه من فضل ربی
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲ انسان نیازمند
:))
پاسخ:
ما بیشتر
سلااام بانو
گاهی برای زنده ماندن باید هوای حرم رو نفس کشید
عیدتون مبارک و روزتون هم

یاعلی
پاسخ:
سلام عزیزم
همچنین بر شما
اللهم الرزقنا حرم...

یاعلی مدد
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ بنده سر بزنید  و نظر بدید...
همچنین حاضر به تبادل لینک هم هستم(شما بنده رو لینک کنید بعدش خبرم کنید تا لینکتون کنم)
texting.blog.ir
حتما از وبلاگم بازدید کنید و نظر بدید...
پاسخ:
سلام
چشم سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی