خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یک + یک (3)

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

 سنگلاخ های این راه

 یک به یک رخ می نمایند...


 شده ام

 باز پرس پرونده ای

 که

 یک طرفش دل است

 و

 یک طرف عقل...


 شاید هم

 وکیل مدافع 

 یک متهم به قتل 

 که هیچ مدرکی برای اثبات بی گناهی اش ندارم...


 +ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲

 پیچش دو کلاس

 یک تماس دو ساعته

 سیزدهم مهر ماه هزار و سیصد و نود و چهار


 +گاهی بعضی لطف های خدا را 

 نمیشود نادیده گرفت...

 گاهی بعضی ها  و راهکارهایشان از الطاف خداوندند...


 +دعا...

 دعاااا...

 دعااااااااا...

۹۴/۰۷/۱۳
پاک باخته

نظرات  (۱۹)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۷ کــربــ بلایی محـب

سلامــ

خداقوتـــــــــ

یا اباعبدالله
درد بی درمان شنیدی؟ حال من یعنی همین!
بی تو بودن درد دارد؛ می زند من را زمین

به روزیمــ با " ای محرمــ یه سالهـــــــ چشم بهــ راهتمـــــ .. "

دعا بفرمایید

یا زهرا کربـــ بلا ان شاءالله

پاسخ:
سلام

بسیار زیبا...

خدا خیرتون بود زیبا بود

حاجتتون روا خواهر جان

یاعلی
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۴ ... یک بسیجی ...
خدایا دوست دارم تنهای تنها بیایم دور از هر کژی،دوست دارم گمنام گمنام بیایم،دور از هر هویتی،
خدایا! اگر بگوئی لیاقت نداری،خواهم گفت:«لیاقت کدامیک ازالطاف تو راداشته‌ام...؟
» شهیداحمدرضا احدی »  

التماس دعا
سلام
 ممنون از حضورتون در هیئت مجازی کتاب
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۶ رایحه ی یاس
سلام برشما

با پست جدیدمان به روزیم و منتظر نظرات خوب شما دوستان

http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/07/18
پاسخ:
به به
چشم خواهر

علیکم السلاااااام
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۱ مــ. مشرقی
نه خیلی درد میکنه :(
پاسخ:
آخی 
نازی...
۱۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۴ گمـــــــشده :)
منم دعا...
پاسخ:
خودمم دعا

حاجت روا بخیر..
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۸ عباس زاده

سلام علیکم مومن

ان شاالله که خیر است

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ:
سلام

ان شاءالله

آمین

سلام سایت واقعا خیلی خوبی دارید خدا قوت
ببین پاکی جون یه درخواست بده به مخابرات
من دو ماهی دو ساعت حرف نمیزنم با تلفن !!!! 
فکر کنم برای مشتری مداری بهت جایزه صد ساعت مکالمه رایگان بدن . اونوقت میتونی 100 ساعت کلاس رو بپیچونی :)
پاسخ:
حالا این یک بار بود...
و
ضروری...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

بی ربط ولی یاد این شعر افتادم:
"عقل گفتا بخور که تشنه لبی
عشق گفتا مگر تو بی ادبی؟
عقل گفتا تنت به تاب و تب است
عشق گفتا حسین تشنه لب است...."

عرض کنم که حاج آقا دولابی رحمة الله علیه یه مطلبی دارند که مضمونش اینه:
"هر جمله ای، حدیثی چیزی شنیدی، بی خیال از کنارش رد نشو، چون همون روزی معنوی توست"

حالا چه برسه به اینکه خدا، یکی را بفرسته تا بهت بگه، من حواسم بهت هست ها....

ان شاء الله هر خیره براتون پیش بیاد صلوات



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

لطفا مسابقه بزارید بازم

اللهم صل علی محمد و آل محمد

آمین

التماس دعا

یاعلی
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۲۸ علی رسولان
نشست خونه ی شما
قرار داد توافق منشانه
گروه یک به علاوه ی یک :)
موفق باشین و ...
پاسخ:
خدا خیرتون بده
چقد خندیدم

نه بابا
نشست کجا بود
نحن صامدون...
سلام

 با خدا باش پادشاهی کن
پاسخ:
سلام

ان شاءالله
سلاااام
ان شاالله هر چی پیش میاد جز خیر و برکت برای شما نباشه

یاعلی
پاسخ:
سلاااااااااااااام سما جونم

ان شاءالله

علی یارت
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
عالی.
پاسخ:
!!!!
عجب
پاسخ:
الان کجاش تعجب داره؟؟؟
امیدوارم هرچی خیره خدا براتون رقم بزنه..
پاسخ:
ان شاءالله
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دوساعت حرف زدی؟؟

باریک الله
:)
پاسخ:
چه کنم

توانایی که دارم
فک خسته نشونده
والا
:))))))

۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۳ فیروزه ای
قدر این روزاتو بدون
یا علی
پاسخ:
هععععععععععععی

علی یارت
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۵ مــ. مشرقی
من فضولم درد گرفتهههه :(((
امیدوارم خوشی باشه براتون.
پاسخ:
خخخخخخخخ
فضولش درد نگیر 
گفتم بهش الان دردش خوب میشه
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی