خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یک + یک (4)

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 الحمدلله رب العالمین...

 الحمدلله رب العالمین...

 الحمدلله رب العالمین...

 الحمدلله رب العالمین...


 خدایا 

 هزاران بار شکرت...


 خدای ح س ی ن ....

 خدای من...

 خدای تو...

 خدای ما...


 خدایا

 از اعماق وجودم دوستت دارم...


 

 + امشب را دوست دارم...

 امشب هفت و چهل پنج دقیقه ی شب...

 امشب بیستم مهر هزار و سیصد و نود و چهار...

 امشب زیبا باشد الهی...

۹۴/۰۷/۲۱
پاک باخته

نظرات  (۱۹)

۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۸ انسان نیازمند
:)))))
پاسخ:
؛)
الحمدلله
پاسخ:
الحمدلله
الحمدلله
الحمدلله
۲۹ مهر ۹۴ ، ۰۲:۵۳ جهادعاشورایی
سلام .
وبلاگ شما از برچسبAshura خالیه ...
حیفه وبلاگ به این خوبی تو جهادعاشورایی شرکت نکنه ...
منتظر حضور تصاویر وبلاگ شما در نتایج برتر گوگل هستیم ....
یاری کنید جهادعاشورایی رو در فضای مجازی ...
حتما به بخش های مختلف وبلاگ ما رجوع کنید و نحوه فعالیت وبلاگ نویسان و نحوه بازدید کردن از تصاویر عاشورا رو ببینید ...
ما و تمام وبلاگ های لینکستان ما آماده تبادل لینک با شماهستند.
شما می تونید خیلی تاثیر گذار باشید ...
لینک ها و تصاویر رو با نام ashura درج کنید و همراه با ما باشید ...
www.afsaran.ir/group/1614 
پاسخ:
سلام
برچسب عاشورا که دارم
خدا اجر جهادتونو با دستای ارباب بهتون بده
یاعلی
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۷ مــ. مشرقی
خدمت از ماست! نمیایید که!
پاسخ:
میایم
آروم آروم میایم
یکم سرم شلوغه شرمنده
برای ما نیز دعا کنید لطفا....

پاسخ:
حاجتتون روا ان شاء الله
محتاجم
بادا بادا مبارک بادا
تبریک میگم خیلی زیاد

خدا همیشه همراهمتون باشه
پاسخ:
اینجا کجاست؟؟؟
من کیم؟؟؟
چه حس خوبی داره
الحمدالله رب العالمین...
پاسخ:
الحمدلله رب العالمین...
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۳ سعید ابراهیمی
اللهم صل علی محمد و آل محمد..
التماس دعا...
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد
حاجتتون روا
محتاجم
سلام
ان شاءالله به حق حضرت ارباب، زندگیتان حسینی باشد...
پاسخ:
سلام
الهی زندگی همه جوون ها
خدا رو شکر...
پاسخ:
الحمدلله
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۵ کـــا ر و ا ن
سلام .
تاحالا شده به این موضوع فکر  کنید که اگر تنها 24 ساعت به پایان عمرتان باقی مانده باشد چه کار هایی انجام می دهید؟؟؟منتظر حضور گرمتان در بخش عطر حضور هستم.
پاسخ:
سلام
سوال زیبایی بود
باید بیشتر فکر کنم

چشم
۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۷:۰۰ ابوتراب ...
ممکنه امسال زائرش بشم؟؟
پاسخ:
الهی آمین
بعید نیست
غیر ممکن نیست
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۱:۵۷ عطار کوچولو
"الحمدلله" از عمق وجود و توام با نشاط!


چقدر اتفاقات خوب و جذاب پشت سر هم... 
این اتفاق و طلبگی و ...
:)


ایشالا همیشه خیر همراهتون باشه!
حق؛
پاسخ:
الحمدلله

خدا رو شکر که با نشاطید...


کدوم اتفاق؟؟؟

تکذیب میکنم...

والا

:))))


ان شاءالله


الهی همه رفقا خوشبخت باشن و سعادت مند
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۲ مــ. مشرقی
ای ای ای... از این ساعت ها و دقیقه ها که همیشه تو ذهن میمونه ...
هیچی نمیگید... باعش! :)
پاسخ:
آره....

خخخخخ

حالا میرسم خدمتتون
والا
پاسخ:
سلام
متشکرم
خدا رو شکر ک به خیر گذشته
 یکی از دوستان گفت کنجکاویم درد گرفته گویا منم همونطوریم :دی

پاسخ:
خخخخخخ

آی بد دردیه درد فضولی!!!
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۱ عباس زاده
سلام علیکم مومن
مبارک باشه
کربلا روزیتون ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام

ممنونم
الهی قسمت همه
الهی آمین

یاعلی 
۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۷:۴۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خدایا دوستت دارم.......
پاسخ:
من هم...
۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۹ فیروزه ای
ey vay, yani mobqrake?
Ey janam
Key aghde? :)))
پاسخ:
خخخخخخخ

جانت بی بلا

هروقت خدا بخواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی