خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

قرن ها از پی هم می گذرند...

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ

 بیست و چهار سال پیش،

 پنج شب پیش،

 متولد شدم....


 شاید

خداوند انتظار دیگری از من داشت...


 نمی دانم

 این یک چهارم قرن از عمرم چرا انقدر زود گذشت....


 فقط 


 می دانم 

 برای یک چهارم دیگر،

 باید

 از نو بسازم....

 باید

 پرواز کنم...

 باید

 شهید شوم....


 شهید...

۹۴/۱۰/۰۴
پاک باخته

نظرات  (۶)

کتاب می خوانید؟
دوست دارم بدانم برداشتتان از این کتاب چیست: "جمجمه ات را قرض بده برادر"
پاسخ:
بله

عنوان به نظرم خیلی خیلی آشناست
اگر خریدمش چشم
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۱ عطار کوچولو
با بیش از یک قرن تجربه! :)

......

با تاخیر، 
مبارک باشه.
پاسخ:
دل جوون باشه
سن ملاک نیست که
والا
^_^


ممنونم
باید پرواز کرد ...
پاسخ:
باید...
۰۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۳ صحبتِ جانانه
مبارک باشه ان شاءالله
پاسخ:
ممنونم بالام جان
کادو لطفا
والا
۰۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ان شالله شهید بشی 

:)

پاسخ:
الهی آمین
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۳ چشم به راهم ...
تولد شما پر برکت ...
پاسخ:
ممنون
:)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی