خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ثبت شود در تاریخ...

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

 بعد از مدت ها انتظار؛

 یک ساعت مانده بود به این لحظه

 که

 خبر آمد

 محرم شدیم...


 خبر را حتما حضرت مادر فرستاده بودند 

 برایمان...


 +لحظه ایراد خطبه محرمیتمان

 دعاگویتان بودم.

۹۴/۱۰/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۲۳)

۱۳ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
گِمبِل ... (همون تپل منظوره)

چه خوب میشه ها. :)
بیا بیا ... خاله ...
پاسخ:
وووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااای

غش کردم...

فک کن یه عالمه خواهر زاده گمبل...

زودی بلیط گر فتم اومدم 

چایی رو دم بزار...
۱۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۵ إپسیلون ^_^
ایشالله زندگیتون زهرایی فرزنداتون هم از فاطمیات:)
پاسخ:
الهی آمین

الهی زود زود برای شما
:))
مبارکت باشه نازنین:) انشاءالله خوشبخت باشین
پاسخ:
ممنونم مضرابی گلم

الهی قسمت خودت

آمییییین؛)))
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

تبریک

ان شالله بقیه هم مزدوج بشن بزودی.

همسر بهشتی رو یه نیگاه بندازید.بد نیس.

یاعلی
پاسخ:
سلام 
ممنونم جناب دکتر


الهی آمین
گل دختر ما چطور هستن؟
خانومتون خوبن؟

چشم حتما

التماس دعا

یاعلی
سلاام مبااااااااااااااارک باشه *****ی عزیز
الهی خوش بخت و سفیدبخت بشین
عاقبت بخیر بشین الهی
دست راستت بالای سر همه :دی
:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:*
پاسخ:
سلام حسنایی

ممنونم عزیز دلم
آمین آمین آمین

دست راستمو مجازی کشیدم

ماچ محکم
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۱ فیروزه ای
کی خطبه رو خوند؟
پاسخ:
عزیزم هنوز عقد نکردیم
محرم شدیم
یکی از حاج آقاهای آشنای آقامون خوند
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۱ هائوژین ......
  رهبر معظم انقلاب :
مردم ما در مقابل فتنه،
خودشان به پا خواستند!
نهم دی در سرتاسر کشور ،
مشت محکمی به دهان فتنه گران زد!
این کار را خود مردم کردند!
این یک حرکت خودجوش بود!
این خیلی معنا دارد!
این نشانه ی این است که این مردم بیدارند!هشیارند ....

.
تبریکات فراوان :)
پاسخ:
ممنونات فراوان^_^

تبریک...

پاسخ:
سپاااااس
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۳ بهانه گیر
سلام
به به مبارکا باشه، الهی در کنار هم عاقبت بخیر بشین و زیر سایه آقا و صاحبمون زندگی هوب و خوش و سلامتی داشته باشین...
خیلی خوشحال شدم عزیز
:-* :-*
پاسخ:
سلام بانو جان
قدم رنجه فرمودید
ممنونم الهی آمین
اصلا کامنتتون یه انرژی تووووووووپ داشت
الهی بچه هاتون 
خودتون
و همه ی جوونا
عاقب بخیر باشن

ماچی جات فراوان
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۷ قلم بانو
سلااااااااااااااااااااااااااام
دست
دست
مبارکه مبارکه
شیرینی
شیرینی
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نامفهوم بود، اخر خبر رسید که محرم شدید یا خودتان هم بودید؟!
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااام

آقامون خبر دادن که خطبه رو خوندن
چون ایشون یه شهر دیگه هستن

دست 
دست 
مفهوم بود

شیرینی
شیرینی 
نامفهوم بووووووود


-ممنونم عزیزم
_در خدمتم شیرینی به انتخاب شما
یه همچین دست و دلبازیم من
والا
من نمیدونم منو تنهایی نام بردی و دعا کردی یا نه!! ولی الان دلم میخواد کلتو بکنم :|
پاسخ:
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دسسسسسسسسسسس دسسسسسسسسسسسس
تبریییییییییک میگمممممممممم :)
ایشاله خوشبخت بش:)
پاسخ:
المی معلومه در حال انجام حرکات موزونی
والا

الستغفرالله

یعنی برم رو منبر؟؟؟
برم پایین نمیام هااااااا
خودت صلوات بفرست تا نرفتم

ممممممنوووووووووووون عزیز دلم
ان شاءالله قسمت شما خانم دکتر

بگی زوده دمپایی ابری اومده طرفت 
والا

الهی آمین
^_^
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۳ گمـــــــشده :)
الهییییییی..مبارک باشه عزیز دلم...چه بی صدا...خوب از قبل می گفتی ذوقولی کنیم...
شاد باشی همیشه عروس خانومممم...:*
پاسخ:
سلام یسرایی جوووووونم

الهی آمین

ممنونم جیجل
الهی قسمت تو

این همه تو گروه شوهر شوهر کردم شما جدی نگرفتید
والا
نتیجه اخلاقی:
مجردها را جدی بگیرید
خخخخخ

ممنونم 
همین طور تو
ماچ محکممممممم
سلام

مطلبتان زیبا بود . موفق باشید و حدیثی هدیه به شما...

هیچ نقطه ‏اى براى سکونت جز با سه چیز مطبوع نیست: 

هواى خوش، 
آب فراوان گوارا 
و زمین حاصل ‏خیز. (تحف العقول)

امام صادق علیه السلام.

اگر خواستید نوشته کوتاه و حدیث و شعر زیبا  با عضویت در کانال https://telegram.me/javedanehha  دریافت کنید.
پاسخ:
سلام

ممنون بابت هدیتون

هذه من فضل ربی

سپاس از دعوتتون
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عههههههههه بسلامتــــــــــــــــــــی
مبارک باشه 
خوشبخت بشید و عاقبت بخیر
:))))

دیگه جشن و عید و عروسی ما شیرنی میخوایم 
پاسخ:
سلااااااااااام

الهی آمین

ممنوووووووونم خانم گل

بفرمایید تقدیم کنم

فقط دقت کنید 
آقامون دانشجو هستن
کارشون پاره وقته
خودم طلبه دانشجو هستم
تازه مرخصی هم گرفتم حقوقم ندارم
خرج عقد و عروسی و ....
خرج پوشک و شیر خشک بچه
حالا ما هوا میخوریم عیبی نداره
ولی به بچه هامون فکر کنید 
والا

بازم هر چی شما بفرمایید در خدمتیم
حالا شیرینی میخوای یا بازم بگم؟؟؟
فک کنم میخوای کادو بدی نه؟؟؟

^_^  ^_^  ^_^
سلام علیکم

به به چه قدر خوب که تو چنین شب عزیزی اتفاق اینچنین مبارکی براتون رقم خورد
عیدتون مبارک و ان شاءالله به برکت این شب زندگی تون سراسر بندگی حق باشه
پاسخ:
سلام علیکم

از شیرینی کام ائمه ما هم شیرین کام شدیم الحمدلله
عید شما هم مبارک باشه
ممنونم
ان شاءالله برای شما هم همین طور
آمین
عاقبت بخیر باشید
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۶ سما بانو
سلاااااااااااام
به به عجب شبی و عجب خبر مبارکی
الهی در پناه حضرت زندگی پر خیر برکتی داشته باشید در کنار هم

خیـــــــــــــــــلی خوشحال شدم خیـــــــــــــلی تبریک میگم

یاعلی
پاسخ:
سلااااااااااااااااااام بانووووووووو
بهله بهله 
دیگه ماییم و خبر خوش شب عیدی
کلا من خبر خوشی هستم :)))

ممنونم عزیزم

الهی آمین

الهی قسمت خودت و ضحی جون عزیز

یاعلی مدد
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۹ شمیم مهدی
ُسلاااممم
چه خبر خوبی :)
مبارک باشه
ان شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر و سعادتمند باشین @}؛-
پاسخ:
سلااااااااام

دیگه کاریه که از دستمون بر میاد
^_^

ممنونم عزیزم

ان شاءالله قسمت خودت

الهی آمییییییین

به به چه گلای خوش بویی
شمیم مهدی به مشام میرسه ازشون؛))
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۹ صحبتِ جانانه
تبریک:)
بلاخره انتظار شما هم سر آمد
چه عیدی خوبی ها:)


پاسخ:
ممممممممممنووووووووووون

حالا آقای همسر ببین فک میکنن ما جلو آیفون شب و روز انتظار کشیدیم

نه  شما بگو من پست رمز دار مینوشتم براشون که بیان؟؟؟؟؟؟
نه واقعا بگو تعارف نکن من بودم؟؟؟؟؟

چه بر چسبایی میزنن به آدم 
بسیجی ولایی محجبه ی ....
والا

بهههههههههللللللللللللللللللله

الهی قسمتت

برا همه موقع جاری شدنش دعا کردم

به حق لحظات خوبی که تو مجازی آباد کنار هم داشتیم
الهی خوشبخت و عاقبت بخیر باشید
:)))
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
وای چه دعای خوبی.ان شاءالله نصیب خودتون و همه زوج ها هم. وووی چندتا بچه قدو نیم قد و جیگر.
پاسخ:
الهی آمین خواهر جان
تپل هم باشن 
لپ هر کدوم شیش کیلوووووووو
بعد من بیام اصفهان هی لپ بکشم
والا
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۹ علی رسولان
مبارکا باشه! :)
چ شب زیبا و خاطره انگیزی هم بشه!
خوبی عقد کردن تو ایام خاص و مناسبت های قمری اینه که حتی بعد از بعدن ترها، و سالیان سالی که می گذره فراموش نمیشه و البته دوشب از سال میشه بهانه برای کادو گرفتن
هم روز خاص قمری و هم روز خاص شمسی!
البته به شرطی که همین بهانه ای نشه برای اصلن کادو ندادن!
مثلن اینجوری بگن تو روز قمری: هُل نکن روز شمسی کادو می گیرم!
فرارسیدن روز شمسی: ای بابا! ما که عقدمون شب ولادت بود! الان نیست که Oo
:)
به خوبی این شب ، خوب ترین ها برایتان
پاسخ:
ممنونم:))
یقینا همین طوره

تازه عقد نکردیم محرمیت بوده...
کادوش رو هم گرفتیم....

شب عقد 
و
شب عروسی
و
شب تولد من که ولادت  هست رو هم حساب کنیم...
میشه 8 تا کادو
البته شب خواستگاری های چند بارشون هم مناسبت دار بود
فک کنم ماهی یه کادو باید بخرن
تازه روز زن و روز ازدواج و روز جوان و .... هم حساب کنید بیشتر میشه
خانومام که به تواریخ حساس(فک کنم روح ادبیات دان ها آزرده شد با این جمع مکسرم)

القصه ان شاءالله قسمت شما

الهی آمین
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
به سلااام عروس خانم. مبارکا باشه. از عمق وجودم خوشحال شدم برات. ان شاءالله عاقبت بخیر باشید و همدیگه رو بهشتی کنید. الهی که زندگی تون بر محور توحید باشه. :-* چه شبی، چه عیدی ...
پاسخ:
سلااااااااام عروس خانووووووم 2
ممنون عزیز دلم
ان شاءالله شما هم همین طور
الهی ذریه مهدوی نصیبتون
بللللللله
حالا دیگه تبریک میگم :)
پاسخ:
حالا دیگه دست راستم رو سررررررت
ممنون عزیز دلم
ان شاءالله برای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی