خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

سایه روشن...

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ق.ظ

 به گمانم

 تاریکی ها را باید زندگی کرد...


 تایکی هایی

 مثل

 خوابیدن در قبر یک شهید گم نام قبل تدفین،

 مثل

 شب،

 مثل 

 بستن چشم هایت 

 وقتی

 رو به رویت ایستاده....

۹۴/۱۰/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۷)

۲۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۷ مــ. مشرقی
عالی ! مخصوصا آخرش :)
پاسخ:
هذه من فضل ربی....
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۶:۵۴ عطار کوچولو
چقدر خوب!

به جز اولی، بقیه‌شو لذت‌مندانه چشیدم.
حتی فکر کردن در موردشون لذت بخش ه...

حق؛
پاسخ:
الهی اولین قسمتتون
که
لذتش کمتر از سومی نیست...

حق یارتون
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۱ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ما که از قدیم دو زاری کجی داشتیم و هنوز هم صاف نشده...واسه همین هر چی خوندم سر در نیاوردم...خب فکر ما را هم بکن مومن خدا(لبخند)
خوبه مطالبتو بخونم و لقب "سبحان الله" هم بهت بدم؟!(لبخند)

اما خب از روی "تاریکی ها" سه خط بنویس(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یاعلی
پاسخ:
سلام علیم و رحمه الله
من که فقط به کامنتتون خندیدم

من خودمم متوجه نشدم چیزی ازش
موندم بقیه چی متوجه شدن....

اجرکم عندلله و سبحان الله جفتش خوبه
و شما جایزه بده الی الله
والا

ما بچه هم که بودیم مشقامونو بقیه مینوشتن (لبخند)

یاعلی
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۸ خیمه انتظار
خوابیدن در قبر یک شهید گم نام قبل تدفین...


                      (  ...!   )


پاسخ:
وقتی قرار بود تدفین شن تو دانشگاهمون
ما جز ستاد مرکزی استقبال بودیم
یه شب قبل تدفین تو قبرشون خوابیدیم
و زیارت نامه خوندیم.
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۲ قلم بانو
سلام
دلم می خواد امتحان کنم... اما پیش نیومده.
پاسخ:
سلام
حتما امتحان کن
توصیه میکنم شدید...
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۱ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

تا حالا به این فکر نکرده بودم

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام

یه بار امتحان کنید 

ان شاءالله...
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۶ عــ ـاکـ ـف ...
چقدر هدر وبلاگ قشنگه :(
ح س ی ن ....
پاسخ:
هر چی مارک کربلا داشته باشد،
قشنگ می شود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی