خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

من و سلفی یهویی

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ

 شادی یعنی

 داداش کوچولوت بعد چند ماه بیاد

 و

 کادو تولدتو با خودش آورده باشه...


 اونم 

 یه 

 مونوووووووووو پاااااااااااااااد

۹۴/۱۱/۰۱
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

هو الرحمن

گاهی لازمه هی واس خودت ژست بگیری
هی بخندی
هی بگی یهویی
هی .. 
:)
ولی خوشگلیا محفوظ بمونه دست دزد کوتاه :)) 
پاسخ:
موافقم
سلفی رو دوتایی دوس دارم
^_^
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۸ مــ. مشرقی
چقدم خوووب :) رفتید مشهد دعام کنید!
پاسخ:
اوهوم
نائب الزیاره بودم:))
گند زدم :( گند زدم ! تولدت از دستم در رفت :(
من تلگرام هستما 
هشت روزه خونم دارم میمیرم از بیکاری :(
پاسخ:
عیبی نداره خاله
عه 
پس چرا پیامی نمیدی
من از پر کاری مردم
تا الان در حال خونه تکونی بودم
تا چهارم هم ادامه داره....
سلام
تبریک...
کی مراسم ان شاءالله
پس زودتر دست به کار شو که داداش کوچیکه تک و تنها بزرگ نشه... خخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام
ممنونم
ان شاءالله تو هفته بعد
اگه خدا بخواد
خخخخخخخخخ
داداش کوچیکه رو هم باید براش یه کبوتر عاشق پیدا کنیم....
عالیه :)
پاسخ:
سلفی عااااااااالیه....
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۲ انسان نیازمند
باشه
:))))


پاسخ:
^_^
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۳ رایحه ی یاس
سلام دوستم
به این پست دعوتید
با افتخار:)

http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/10/28
پاسخ:
سلام
چشم
چشم
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۲ مــ. مشرقی
:))) چه خوشالیدا!
پاسخ:
خیلی خیلی
آخه قراره بریم مشهد
خیلی به کارم میاد 
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۰ گمـــــــشده :)
مبارکهههههههههههه..:))
پاسخ:
ممنونم
:)))
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۷ انسان نیازمند
مبارکه عزیزم
پاسخ:
ممنون عزیزم
بیا باهم سلفی بگیریم
تاریخ تولدتو اعلام کن خاله مطمعن شه :|

نگاه کج و چپ به یه خانم بی معرفت :|
پاسخ:
سلام عزیز دلم
خاله جونم تولد شمسیم شب یلدا
و
تولد قمریم ولادت حضرت زهراست
دلم برات تنگ شده نگین عزیز من
باور کن خیلی سرم یه دفعه الکی الکی شلوغ شد
نگینم دعوتت کنم میای؟
قربون اون نگاهش برم من
واااااای دسته بیییییل^__^
مبارکهه:))تولدتم مبارکههه:دی
پاسخ:
خخخخخخخ
آره همون


مممنون

تولدم سوخت
گذشت
دود شد
پودر شد

ولی بازم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی