خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

از برای متمم ها...

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

 دلم

 برای مهربان مادرم

 برای دوستانم

 برای کوچه پس کوچه های شهرم 

 برای پاتوق های همیشگی ام

 برای سرسبزی شمال 

 تنگ شده ....


 دلم 

 ثانیه می شمارد 

 برای

 اردی بهشت....

۹۴/۱۲/۱۲
پاک باخته

نظرات  (۴)

۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
چشمک 
پاسخ:
:))
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۷ انسان نیازمند
:)))))
:★
پاسخ:
ما بیشتر...
آخی! :( سخته ولی خب همین که همسر جان تون هستن خیلی دل گرمیه :)
ان شاالله بزودی برید شهرخودتون.

پاسخ:
بله
دلیل و تسکین دهنده همه درد ها و سختی های سفر؛
همسفر آدم ها هستن...

آمین
ای وای از شهرتون دورید؟
پاسخ:
بله 
فعلا در شهر همسر جان هستم
کرمان دیار کریمان
دل عالم
البته به قول خودشون
والا

+اینجا بد نمیگذره 
ولی
دل تنگی لاجرم همراهم هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی