خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کاش میشد، نشدنی ها را برای نفسی دید...

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۲۴ ب.ظ
گاهی
 دلم میخواهد
 رو راست از خودم بپرسم
 اگر مرد بودم،
 الان کجای عالم بودم؟؟؟

 کاش
 جوابم،
 سوریه باشد
 یا عراق
 یا لبنان 
 یا هر جایی که پای مبارزه در میان بود
 علیه باطل...

 
 
۹۴/۱۲/۱۲
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۱ علی رسولان
حالا که نیستین

الان به آقایونی که اونجا نیستن خیلی شیک و مجلسی فحش دادین دیگه
پاسخ:
من به هیچ کس جسارت نکردم

آقایونی هم که موندن کارای سخت تر دارن
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۴ چشم به راهم ...
شهادت نصیبتون...
پاسخ:
نصیب شما هم
ان شاءالله
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۱ مردی بنام شقایق ...
سلام


خواستم چیزی بگم دیدم هم خودتون میدونید ه بقیه دوستان فرمودند.

لذا سکوت اختیار میکنیم!

+
گاهی وقتا زن بودن خیلی سخت تره تو مبارزه!

++
فیلم مختار
دیالوگ بین مختار و بانو عمره
بعد از برگشتن مختار از مکه
پاسخ:
سلام

بله
ولی بین دونستن تا عمل کردن خیلی راهه

+
موافقم
ابتدایی ترینش اینه که تکیه گاه دنیاییت رو با دستای خودت باید راهی کنی.


++
کاش گفته بودید
یادم نمیاد
سلام
یه جوری میشه به این سوال جواب داد
درسته که راحت تر میشه از جان خودمون بگذریم تا از جان عزیزانمون 
اما ببینید می تونید همسر، فرزند، پدر یا برادرتون رو راهی کنید
اگه آره مطمئنا اگه پسر بودید در سوریه، عراق یا لبنان بودید

یاعلی
پاسخ:
سلام بانوووو
متاسفانه هنوز نمیتونم
حتی برای یک ثانیه هم نمیتونم
:////
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۳ صحبتِ جانانه
الآن مثلا اگر مردت بخواد بره راضی هستی؟
پاسخ:
متاسفانه نه
:(((((
مرد و زن نداره... 
ان شالله توفیقتون بشه .




_______________________________
پرده نشین: jameolhoda.ir
پاسخ:
الهی آمین
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۵۷ عطار کوچولو
#یقینا مبارزه در اینجا؛ مباره ی واقعی! بسیار سخت تره و باید خیلی مستحکم تر بود تا توان مبارزه داشته باشیم.
پاسخ:
الهی راسخ باشیم
الهی مبارز باشیم در مسیر خدا
الهی شهید باشیم
سلام...
یک زمانی این سوال را برای خودم حل کردم که دیگر هیچ وقت نپرسم اگر مرد بودم، کجای عالم بودم.
سعی کنم تکلیف و وظیفه زنانه ام را پیدا کنم. چون قطعا در این جنسیت مؤثرترم... که اگر نبود، خدا مرا زن خلق نمی کردم.
(توی پرانتز: به نظرم زن بودن، مهم تر از مرد بودن است، چون زن، انسان ساز است... شاید باید وظایفمان را از نو بخوانیم و برای خودمان تکرار کنیم... دعا کنیم خدا مرگمان را شهادت در راه خودش قرار دهد.)
باید ایمان بیاوریم به حکمت خدا، علمش، مصلحتش و همه چیزهای خوبی که برایمان خواسته و همه آنچه به نظرمان خوب است و برایمان نخواسته...
پاسخ:
سلام بانو جان
حرفاتون حق حق حق
فک کنم منظورمو بد رسوندم
دلم نمیخواد جایگاه زن بودنم رو با مرد بودن عوض کنم
دوست داشتم بدونم؛
اگه مرد آفریده شده بودم الان جز سپاهیان اسلام بودم یا نه ...
دلم میخواد جرات و جسارت و ایمان خودمو محک بزنم
در کل حرف دلی بود که تو گلوم گیر کرده بود...
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۶ گمـــــــشده :)
:)
پاسخ:
لبخندشوووووووووووووو
منم به این دلیل هاس که دوس داشتم پسر بودم :(
ولی از دختر بودنم خیلی راضی ام ها! خدایا سنگم نکنی :D 
پاسخ:
من دوست ندارم پسر باشم ولی
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی