خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کاش بیشتر عمل کنیم به خوانده ها مان

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ
مثلا
 روضه ی مادر باشد
 و
 شرمنده اش باشی...
 و
 بخواهی
 بگویی
 کاش فضه بودم...
 و
 بیش تر تر
 قصدت
 این باشد 
 که
 بگویی
 شما دستم را بگیرید 
 و
 راهم ببرید...

 +بد است زن شرمنده ی مرد ش شود...
 +بد تر است که شیعه شما باشد و مثل شما نباشد در زن بودن...
۹۵/۰۲/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۴)

۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۱ انسان نیازمند
یادمه عزیزکم
اسم و عکس مخصوص خودت

مگه میشه یادم بره جانکمو و بهترین لحظه هامو با همه بالا پاییناش.جز ءلحظه های قندی زندگیمه هااا

:★
پاسخ:
آخی
چقد دل تنگم....

دل تنگ دل تنگم...
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۳۶ انسان نیازمند
خداروشکر خوبم عزیزدلم

ممنون کربلایی ج ن ح من

:★★★
پاسخ:
کربلایی جوجه نوک حنایی
یادته خودم این اسمو سیو کردم تو گوشیت
یادش بخیر
چقد دلم برای گرگان و دانشگاه و شیطونی هامون تنگ شده
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۴۹ انسان نیازمند
سلام عزیز دلم

گوشیت درست شده؟؟

خوبی؟

زیارتت قبول کربلایی
پاسخ:
سلام گوگولی من
بهههههلههههههههه

الحمدلله
تو خوبی؟

فقط یه انسان نیازمنده که میتونه از دل آدم بیرون نره
چادر بزنه
والا

ممنون
الهی نصیبت
سلام
کاش اول مردی باشد...

پاسخ:
سلام
ان شاءالله روزیت گل دختر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی