خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

الپیشنهادیه

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ
به هم 
 هدیه های معنوی بدیم....
 بیایم 
 سنت ها رو تغیییر بدیم...
 گاهی
 با دست های خالی هم میشه کار های بزرگ کرد...

 +خودم به آقای شوهر برای روز مرد هدیه معنوی دادم
 یه جامعه ی کبیره تو حرم امام رضا ع
 و
 به یه گروه خیریه کمک کردم از طرف شون
 خیلی هم خوشحال شدن...
 +بنا به فرموده امام صادق (ع) 
 هدیه محبت و مودت رو زیاد میکنه.( نقل به مضمون)
 +حتی اگه جیب هامون پر نیست
 خدا این موهبت رو بهمون داده که هدیه های معنوی بهم بدیم.
 +همدیگه رو خوشحال کنیم
 حتی به یک لبخند :))))
 
۹۵/۰۲/۲۳
پاک باخته

نظرات  (۷)

۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۷ گمـــــــشده :)
مبارکش باشه. چه هدیه جالبی.
پاسخ:
ان شاءالله
روز زن و مادر بقیه روزهای مرتبط با خانوم هم این رو می گید دیگه ان شا الله
پاسخ:
یقینا تا به چیزی اعتقاد نداشته باشیم به زبون نمیاریمش
البته من هدیه مادی رو نفی نکردم
گفتم حتی اگه دستامون خالیه میتونیم بازم بهم هدیه بدیم...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

این هدیه های معنوی بالاخص دعا، خیلی اثرات خوبی روی هر دو طرف داره...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاءالله که همین طوره
ان شاءالله همه با هم
نگاه حضرت بابا همراهتون
یاعلی
چه پیشنهاد خوبی...
پیامبر هم فرمودن صدقه بدید حتی با لبخند :)
پاسخ:
هذه من فضل ربی
به به
:))
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۷ مهندس خوشبخت
البته از هدیه ی مالی هم استقبال می کنم ولی حالا نشد معنوی بهترم هست :دی
پاسخ:
همین طوره
سلام
اینم یه هدیه
:)
پاسخ:
سلام علییییییییکم و رررررررحمته الله

به به
چه هدیه قشنگی
آفرین ایده خوبی بود سعی میکنم یادم بمونه و عمل کنم
پاسخ:
هذه من فضل ربی
ان شاءالله که ما هم عامل باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی