خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

 تو را دوست دارم

 چون 

 دیوانگی هایت

 مثل 

 من است....


 تو را دوست دارم

 چون

 نصف شب های کوهستان را

 به چراغانی شهر

 ترجیح میدهی...


 دوستت دارم

 به صد و ده دلیل...


 دوستت دارم

 که

 عاشق حروف مقطعه ای...

 

 ....

 

 بعضی

 دوست داشتن ها را

 نمی توان 

 حتی به حرف دراورد

 چه برسد

 به کلمه...


 فقط در لفافه 

 فریاد می زنم،

 دوستت دارم

 نوکر گل پسر فاطمه....



 +به بهانه چهارمین ماه گرد

 یکی شدنم با ماه زندگی ام...

 +پدیده؛ سیب سبز؛ کوه های بلند صاحب الزمان

 در دل شب....

 

 

۹۵/۰۳/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۷ زائر بارانی
خوشبختیتان پایدار
پاسخ:
الهی آمین
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۱ صحبتِ جانانه
به به
مبارکا باشد
پاسخ:
سلامتا باشه خواهر....
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۱ انسان نیازمند
سلام جانکم

مبارکتون باشه

در کنار هم شاد و سلامت باشید

:)
پاسخ:
سلام نانایی
ان شاءالله برای شما هم
ممنان و موتوشکرم
مبارک باشه ان شالله:)
پاسخ:
ممنونم شاپرک جان
آرامش عارفانه ثمره زندگی عارفانه است.
پاسخ:
شاید....
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۲ صِفر کیلومتر
سلام علیکم

ببخشید اون پلاس آخر که نوشتید اسم مکان هستند؟؟؟؟
پاسخ:
علیکم السلام
بله
به ترتیب
فست فود؛ آبمیوه فروشی؛ گلزار شهدای کرمان

+سر بزنید حتما
سلام
الحمدلله
ان شاءالله بال پرواز هم باشید تا بهشت...
پاسخ:
سلام بااانو
الهی آمین
ممنون از دعای خوبت گل دختر
آخی :) مبارکتون باشه
خدا واسه هم نگهتون داره.
پاسخ:
:)))))

ممنون عزیزم

الهی آمین
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۷ سعادت سلیمانی
ان شاء الله شما و ماه زندگی تان همواره در راه حق گام بردارید
پاسخ:
الهی آمین به حق دعای شما خوبان
زنده و پاینده و عزتمند باشید! و البته عاقبت به خیر :)
پاسخ:
ان شاءالله متشکرم
همچنین شما
چه خوب بود :)

پاسخ:
اوهوم ^_^
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے
قدر ماه های اول را باید بیشتر دانست. ماه گرد یکی شدنتان مبارک.عاقبت بخیر باشید ان شاءالله
پاسخ:
حتما حتما بانو جان
همین طور شما 
تشکرجات فرااااااوان همراه با ماچ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی