خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

علی مراد من است و منم غلام علی...

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

 کاش می شد

 جیغ بزنم 

 و

 با گریه های دخترانه

 بگم

 بابا

 باااااباااااا

 حضرت بااااابااااای من

 عشق من،

 من نجف می خوام....

۹۵/۰۴/۱۴
پاک باخته

نظرات  (۱۶)

۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۶ خادم الحسین
دنبالتون کردم!!
پاسخ:
:))))
من نمی دونستم وبلاگمو دنبال کردین... فکر کنم این اواخر ناامیدتون کردم... آخه منم به دلایلی ناامید شدم، اسمم تو قرعه کشی کربلا دراومد ولی نتونستم برم... :-(
پاسخ:
چه جالب
نه این چه حرفیه
خدا از آدم نا امید نشه
منم بار ها این اتفاق برام افتاده
خب به تلاش خودم بستگی داره این دعوت و به لطف آقامون...
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۷ یک برانداز نرم
قسمتتان ان شالله
پاسخ:
الهی آمین....
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۴ خادم الحسین
ان شالله
هواییمون کردید
به منم سر بزنید
پاسخ:
:)))
چشم
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۶ مُحمّد مَهدِے
اللهم ارزقنا ...
پاسخ:
الهی آمین
علی شور شیدایی من...
نجف شهر رویایی من...

 :((


سلام...
اومده بودم لینک این پست رو بدم بانو...

http://azf06.blog.ir/post/872

خوشحال میشیم شرکت کنید..
پاسخ:
وای چقدر من این مداحی رو دوست دارم
سلام
خیلی دیر دیدمش
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

ان شاءالله روزی و قسمتتون
پاسخ:
سلام
الهی آمین...
http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=17055
 دلت اگر میهمانی خانه اش را خواست یا علی...
پاسخ:
ممنونم
۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۶ عباس زاده
سلام علیکم مومن
عید بندگی بر شما مبارک
ان شاالله به زودی نصیبتان
التماس دعا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
ممنونم جناب عباس زاده
محتاجیم
حاجت روا بخیر ان شاءالله
آمین
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۰ منور الفکر
به جای من هم فریاد بزنید...دست و بالمان بسته است برای دادوفریاد!
پاسخ:
عوضش من حسابی داد و فریادیم!!!!
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۶ صِفر کیلومتر
ان شاالله روزی شما و خانواده محترم بزودی
پاسخ:
همچنین شما
۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۵:۳۲ عطر سیب یار
یا مولا دلم تنگ اومده :(((

پاسخ:
آه....
:(
پاسخ:
اوهوم
۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۱ پسر انسان
پدر مهربان...
پاسخ:
یا ابانا استغفر لنا
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۷ سید محمد رضی زاده
روزی تان شود بزودی ان شاءلله
پاسخ:
الهی آمین...
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۸ مــ. مشرقی
اره :(
پاسخ:
"_"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی