خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یک آشپز متاهل....

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

 یک عدد پاک باخته هستم

 که 

 منوی غذاهام ته کشیده:(((


 آقای همسر

 دوبار ناهار میخورن

 دوبار شام:///


 غذا پیشنهاد بدید لطفا...

 آسون باشن لطفا تر...

۹۵/۰۴/۲۷
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۵ زیـ^ـــ^گما !!

آببب دووغ خیاار:دی

پاسخ:
ووووووی
دلم خواست....
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
خداوند برای هم حفظتون کنه.

+ یه نرم افزار اندروید هم هست به اسم" پاپیون" انگار. خیلی جامعه. خیلیییی. از بازار میشه دانلودش کرد.
پاسخ:
ان شاءالله
همچنین شما رو خانومی

ممنون و متشکر
همون سایت آشپزی، خیلی کمکت می کنه، اینقدر توضیحات و عکساش دقیقه که تا حالا هر وقت از روش درست کردم، به نتیجه مطلوب رسیدم....
پاسخ:
ممنونم بانو جان
ان شاءالله که از رو همون درست کنم و خوب شه
دوتا تخم مرغ بزن نصفشو دفعه اول نصفشو دفعه دوم
شامم املت

برای تنوع نون و پنیر و چایی شیرین بهونه هم این باشه که صبحانه نخوردی برات صبحانه آوردم
:/
پاسخ:
به نظرتون آدم دلش میاد به همسرش نیمرو و نون و پنیر بده؟؟؟
ولی پیشنهاد خوبی بود
حالا شاید یه روز دلم اومد...
سلام
برو تو این سایت: http://www.cheftayebeh.ir/
خیلی خوب و تمیز و کامل انواع و اقسام غذاها رو توضیح داده اولا...
ثانیا با احترام به همسر گرامی، اما قرار نیست وقتی ایشون دوبار ناهار می خورن و دوبار شام، شما 4 جور غذا درست کنید، می تونید هر وعده غذایی رو بیشتر درست کنید و همون رو براشون گرم کنید. اینجوری که تو کلهم باید تو آشپرخونه باشی خب.
ثالثا: (از ابزار ناز کردن بهره ببرید... :) )
یه موقع یه غذایی رو درست کردی، نگو توش چی ریختی خب. بذار بخورن، بعدا که گفتن خوبه، بگو چی ریختی توش.
دیگه پیشنهاد ندارم. زت زیاد...
آهان برای دو وعده ناهار و دووعده شام، می تونی آخر هفته مقادیری کیکی و شیرینی واز این جور چیزا درست کنی و یک وعده ناهار وشام با چای، شیر و آبمیوه وامثالهم، بذاری میل کنند...
پاسخ:
سلام
وای چه خوب یه سایت آشپزی
عاشق ثانیا شدم ولی خداییش یه روز اینجوری شد:)))
طفلی همسری دلم براش کباب شد
ثالثا رو بکار میبرم حتما بانو جان 
یاد آوری خوبی بود....
ولی یکی از بهترین اخلاقاش اینه وقتی چیزی پخته شه هیچ ایرادی نمیگیره تعریفم میکنه

 +کیک و... پیشنها  عالی بود
فقط مشکل اینجاس من بلد نیستم بپزم
:)))
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۵ انسان نیازمند
میرزا قاسمی.املت مکزیکی. پنکیک صبحانه.خوراک سبزیجات.نودل.نرگسی. تاس کباب.
دستورشونم بلدی
بلد نبودی سرچ کن

خخخخ

دوست نداشتن
درست کن
خودت بخور

:))))))))))))))))))))
پاسخ:
به به میرزا قاسمی

بچه جون مگه من طفل معصوم چقد میخورم؟؟؟
دو قاشق برنج یه قاشق خورشت
در جریانی که
دیس های ماکارانی و ... رو هم گربه همسایه میخوره
وزن دخترخاله جناب خان هم رفته بالا
در و تخته هم باهم جورن شامل این پست نمیشه....
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۳ صِفر کیلومتر
شاید گشنه بوده بنده خدا

شاید صبحونه نخوردن 
شاید ...
پاسخ:
بله گرسنه بودن...
صبحانه هم نخوردیم رفتیم بیرون
بعد برگشتیم
و...
خیلی هم از غذا خوردنشون لذت میبرم
خیلی هم نوش جونشون...
فقط خواستم یکم شیطنت کنم میان وبلاگم شوکه شن...
وگرنه همسر ما اینجوری هام نیستن...

موفق باشید و سلام برسونید
التماس دعا
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۲ صحبتِ جانانه
املت
پاسخ:
وای که بنده خدا املت رو دید چقد خندید...

دوبار ناهار دو بار شام؟ ما شاء الله اشتها اسپند دود کنید


والا یک دانشجوی مجرد بجر تخم مرغ یا تن ماهی چیزی به ذهنش نمیرسه
پاسخ:
ماشاءالله ماشاءالله
چه گزینه هاب خوبی فقط مشکل اینجاست که نیم ساعت سیر میمونن در این صورت:)))
البته خودشون اعتراض شدید داشتن به این پست
:///
ان شاءالله به زودی متاهل باشید و عاقبت بخیر
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
خورشت نخود فرنگی.(اصلش با شوید پخته میشه) ولی من بدون شوید می پزم، مدل خورشت لوبیا سبز. ته چین بادمجون (البته قدری مکافات داره) مرغ سرخ شده با کنار چین گردو+کشمش سرخ شده تنورک مرغ همراه با قارچ + کرفس+ هویج+ نخود فرنگی پوره سیب زمینی با دورچین ذرت+هویج+نخودفرنگی بخار پز شده همراه با سس سفید دست ساز سرو شود. سیب زمینی که آب پز شد با کمی کره یا روغن بومی خوب کوبیده و نرم شود. روی سیب زمین ها می شود نعنای خشک هم ریخت و درون سس. + کله جوش +خورشت بامیه رو که حتما خودتونم یادتون هست. :)
پاسخ:
:)))
اکثرشونو نمیخوره
بعدشم میگه من فقط کدو نمیخورم:///

+الان براشون خوندم گفتن هیچ کدوم رو نمیخورم
گررررررریه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی