خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

گوش کن! صدای علی در چاه می پیچد....

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
 اینجا
 نه ترکیه است
 نه فرانسه...
 صدای مرا
 از
 کشمیر می شنوید...

 اگر 
 نامی از اینجا
 به گوشت نرسیده،
 تعجبی ندارد؛
 کشمیر
 در نقشه های جغرافیایی سازمان ملل حقوق بشری،
 جایی ندارد...

 کشمیر را
 در قلب شیعیان علی باید جست....

 هر که با علی ست
 تا ابد شهید خواهد شد...

 اگر دست های بسته ی
 کشمیر را
 مرهم نباشی،
 اهل کوچه های مدینه باشی
 یا
 ایران،
 فرقی ندارد...

 شیعیان علی
 دست های اویند
 چرا که
 دست بیعت کننده با دست های مولا 
 در هم آمیخته می شوند....

 آی دنیا
 آی مسلمانان
 آی شیعیان
 آی ایرانی  ها
 دست های بسته علی؛
 ایران کوچک را 
 دریابید...

 این خون ها با لبخند های ظریف پاک نمی شود...
 
 
۹۵/۰۴/۲۹
پاک باخته

نظرات  (۱۳)

سلام
عالی
احسنت

فقط این قسمتو متوجه نشدم:

دست های بسته علی؛
ایران کوچک را
دریابید...


پاسخ:
سلام
هذه من فضل ربی


به کشمیر لقب ایران کوچک رو دادن
دست های بسته علی هم تو سطور قبلش توضیح داده شده

القصه کشمیر را دریابید
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۸ مُحمّد مَهدِے
وارثان زمین بالاخره روزی حقشان را خواهند گرفت
پاسخ:
ان شاءالله
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۵۳ خادم الحسین
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
الهی آمین....
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۸ خادم الحسین
+++
پاسخ:
هذه من فضل ربی....
نمی دونم چی بگم :(
پاسخ:
:((((
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۷ عطر سیب یار
اللهم عجل لولیک الفرج 

عالی توصیف فرمودید.
:(

پاسخ:
الهی آمین
هذه من فضل ربی....
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۳ علی رسولان
احسنت به دغدغه هاتون 
پاسخ:
هذه من فضل ربی....
بله خواهر گلم حق با شماست. اسلام حد و مرز نداره. اما من شخصا اینطور بیان میکنم که وقتی یه عده اوباش ممکنه هر آن مزاحم همسر من بشن و در ظلمات کنونی جامعه نمیتونم تنها رهاش کنم، شمای بانوی محترم هر چقدر هم که جیغ و فریاد بکشید : ایهاالناس کمک کمک، نمیشه به فریادتون رسید. دستگیری از شما برابره با از دست دادن ناموس خودم. حیف وبلاگ خوشگل و روحانی شماست که با گزافه گویی من کدر بشه. لب مطلب اینه که تا همسایه طلب کمک نکرده، اینروزا، کمکرسانی جهله. اون هم همسایه هایی که اخیرا به برادریشون مشکوکیم
پاسخ:
اگه بخوایم با این دید به دنیا نگاه کنیم که واویلاس
تو دنیایی که همه بد هستن خوب بودن و خوب موندن مهمه...
سلام.داییم میگه جوون که بودیم، شایعه شده بود یه عده دزد ریختن دارن خونه های خالی رو غارت میکنن. این مال زمان جنگه. میگفت جوونای محل ریختیم دم خونه ی یکی از همسایه های ته کوچه که مث بعضیا فرار کرده بودن رفته بودن از شهر. انقدر تجمع زیاد شد که ننه باباها هم ریختن بیرون و کلا کوچولوها هم فضا رو مناسب بازی دیدن. خلاصه همه چهار چشمی حواسمون به در و دیوار خونه ی یارو بود. یه ساعتی گذشت رفتیم خونه دیدیم خونمونو غارت کردن. همین.
پاسخ:
بحث اینجاس خونه ما وسعتش زیاده
خونه ما مرزاش دینی ه نه جغرافیایی
خونه ما دیواراش نرده نداره....
سلام...
خدا لعنت کند همه آن کسانی را که عزت ایران اسلامی را بر باد دادند...
پاسخ:
الهی آمین...
سلام خواهری
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۰ چشم به راه
چه مظلومانه جان می دهند 
و ما 
چه جاهلانه 
در سایه ی امنیت ولی فقیه 
غرق در روزمرگی هاییم....


دعا کنیم برای برگشت حضرت صاحب عج 
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج...
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۷ یک برانداز نرم
فعلا که کشمیر ، در مذاکره با کدخدا جایی ندارد ... حیف
پاسخ:
کدخدا؟!
کاش اندازه صاحب یه ده عقل داشتن
کاش وجدان داشتن
کاش...
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۵ ویار تکلم
خط آخر یک بیگ لایک اساسی داشت :)
پاسخ:
هذه من فضل ربی...
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی