خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

تنها شده تر از مه و خورشید منم من...

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ

 تنهایی یعنی

 دست هایت یخ کند

 و 

 جز چادرت چیزی نباشد

 که

 گرمشان کند...


 یعنی

 لیست تمام وبلاگ هایی که دنبال می کنی را بخوانی

 تمام عکس های اینستا را چک کنی

 تلگرام به آن طویلی ات را دانه به دانه چک کنی

 مداحی گوش بدی و گریه کنی

 کلی این پهلو و آن پهلو کنی

 و

 ....


 ولی

 هنوز هم هم صحبتی برایت پیدا نشود....

۹۵/۰۵/۰۹
پاک باخته

نظرات  (۲۰)

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۸ طاهره ایرانی

چقدر سخته آدم پر از حرف باشه و چه سخت تر که گوشی برای شنیدن نداشته باشه .

گوش محرمی نباشه که فقط گوش کنه ،

سرزنش و قضاوتی نکنه،

لبخند بزنه و بعد دستت رو بگیره و بگه : می فهمم عزیزم ، می فهمم .

لبخند بزنه جوری که حس کنی حق با توئه ، حتی اگه نباشه .

اون وقت تو با خیال راحت و آرامش کامل شروع کنی که :

میدونی چیه ؟ دلم خیلی گرفته .

دلم از این دنیا و آدمهاش ...

چقدر این روزها کم داریم !

نه نداریم از این گوشها ...


برگرفته شده از daroniat.blog.ir
پاسخ:
:((((
و اینگونه میشود که تلگرام را در حرکتی انتهاری زارت پاک میکنی
و الکی مثلا من خودم پاک میکنم نباشم
به خدا اگه فک کنید کسی نیست
:/
پاسخ:
ای مغنا جان گفتی...
کاش عصر حجر بود...
هعی....
باور لازمه تا بدونی که هم صحبت داشتی. لحظه به لحظه در هر حالتی حرفهایت را شنید. تو نشنیدی که چه میگفت. گویا شنونده ی خوبی برای همصحبتت نیستی.
پاسخ:
شاید همین طوره که شما میگید....
همه اش تقصیر این دنیای مجازی(آیکون خشانت)
دیگه آدما حوصله باهم بودنو ندارن:(
پاسخ:
اوهوم
آیکن زار زدن
:"(
شاید همین خواندن  لیست وبلاگ های دنبال شده تان و صفحات اینستاگرام و حضور در فضای مجازی باعث دورتر شدن و تنها ماندنتان از آشنایان و نزدیکانتان باشد...
پاسخ:
با این مسئله موافقم کاملا
من یادمه ما یه گروه 14 نفره بودیم تا قبل اینکه کارمون به پیامک بکشه همیشه می رفتیم دیدن هم دیگه
وقتی کارمون به تلگرام رسیدم همون پیاما هم فراموش شد
انگار هر چی تکنولوژی بیشتر میشه آدما تنها تر میشن
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که این عبارت اخرش مفهوم نبود ...شفاف سازی کنید لطفا..

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم

دقیقا کدوم عبارت؟؟؟

علی یارتون
وای وقتی من صحبتی ندارم اعصابم خورد میشه>__<
پاسخ:
دقیقا
مخصوصا که آدم یه دختر خیلی وروجک باشه
سلام...
و من یتق الله یجعل له مخرجا و برزقه من حیث لایحتست و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قدجعل الله لکل شیء قدرا...

فضای مجازی، بیش از آنکه آدم ها رو بهم نزدیک کنه، از هم دور می کنه... خیلی دور...
پاسخ:
موافقم

خیلی دور
خیلی خیلی دوررررر
خیلی خیلی خیلی دوووووووور


خدایا خودت  کفیلم باش....
اوهوم :(
پاسخ:
گررررررررریهههههههههههه
جییییییییییغ
 و خدایی که در همین نزدیکی ست...

خدا بهترین برای تنهایی ست
پاسخ:
خدا
خدا
خدا

آخدا من تو را عاشقم....
یعنی خدا نیست ؟!!
پاسخ:
بی شک خدا همیشه هست و هوامونو داره
منظورم بین دوستان و آشنایان بود
وگرنه هم همسرم و هم خدا هستن
:(
پاسخ:
:"((
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۶ خادم الحسین
اخ آخ اخ
پاسخ:
اوهوم
استاد طاهرزاده: این دل امام میخواد
پاسخ:
واقعا هیچ چیز جای بعضی ها رو در دل نمیگیره
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۲ زیـ^ـــ^گما !!

هیچی مثل حرف زدن با بی بی حال آدمو خوب نمیکنه.. :)

پاسخ:
بی بی کیه؟؟؟؟؟
بهترین ها را از خودشان بخواهیم
همه چیز را...
بعد بسپاریم به خودشان
می رسانند
پاسخ:
الهی به دست های پر کرم شان....
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۴ سید محمد رضی زاده
گشتم نبود
نگرد نیست...
پاسخ:
:))))
و ان الراحل الیک قریب المسافة

تا خدا راهی نیست
اینجور وقتا خدا دقیقا همینو میخواد بهمون بگه...
بیا به من بگو،من کافیم برات...
حسبنا الله...
پاسخ:
چقدر قشنگ
چقدر قشنگ
چقدررررررر قشننننننننگ
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
به نظرم تلگرامتونو پاک کنید تا خیالتون راحت بشه ازین بابت.
خود تلگرام آدم رو اذیت میکنه وقتی پاکش گردین راحت میشین ، دیگه همچین حس هایی سمتتون نمیاد!
پاسخ:
این که میشه پاک کردن صورت مسئله
مسئله مهمه
این که هیچ کس نیست از اونایی که وصلت میکنن به گذشته
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۵ یک برانداز نرم
وقال ربکم ادعونی استجب لکم ...
و چه کسی صادق تر حضرت حق؟!
صدق الله العلی العظیم
پاسخ:
خدا
خدا
خدا
خودت به بزرگیت دعامو مستجاب کنه....

بعضی آیه ها چقدر دل نشینن
خدا خیرتون بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی