خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دکترترین دکتر

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ
وقتی دکتری تشخیص افسردگی می دهد،

اولین عکس العملم نخریدن دارو هاست!

+این را که خودم ماه هاست تشخیص داده ام.

همانطور که تشخیص دادم آرام بخش بکارم نمی آید!

۹۲/۰۷/۰۴
پاک باخته

نظرات  (۱۵)

شما الان افسرده ایـد ؟

پاسخ:
پاسخ:
بودم
چون خدا را کنارم ندیده بودم
بر طرف شد شکر خدا
آرامش بکارت می آید در همان تنهاییات

پاسخ:
پاسخ:
آرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامش
سراغ ما نمی آید...
و بعد؟

پاسخ:
پاسخ:
چی بعد؟
فراری شدی؟

پاسخ:
پاسخ:
نه در دسترس نبودم.
همیشه آغوشی آرومت می کنه که دلت را به درد آورده !

پاسخ:
پاسخ:
اوهووووووووووووووووووم
دلـــــــ♥ـــم...

شــــراب می خـــواهـــد بـــا طـــعم لـــبهـــای تــــ♥ــــو..!

دلـــم یکـــ بـــغل عــــشق می خـــــواهـــــــــد

بــــا لـــــذتـــــ آغــــــــوش تــــ♥ــــو..!

دلـــــــــــ♥ــــــم..

بـــــــی واســـــطه بگـــــــویم..!

دلــــــ♥ـــم تـــــورا می خـــــواهـــــد..

بــــــا طـعم دلپـــــــذیــــر نفســـــهای تــــــ♥ـــو..!

پاسخ:
پاسخ:
زیبا بود
گفتم زمان عشرت دیدی ک چون سر آمد
گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید...
همیشه روشن ترین صبح ها از دل سیاه ترین شبها بیرون میاد.
با توکل ب خدا انشالا این مشکل هم برطرف میشه.

پاسخ:
پاسخ:
کاش سر آید...
خــامــوش بـاشــی بـهـتـر اسـت تـا مـن پـشـت خـط بـاشــم ...

و تــــــــــــــــــو بـا دیـگـــری !!!


پاسخ:
پاسخ:
کاش خیانتت واقعیت داشت...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۱:۱۵ خل نوشته های من
و حتی قرص خواب هم .

پاسخ:
پاسخ:
از قرص متنفرم...
:دی آورین!
رشته ت چیه؟

پاسخ:
پاسخ:
یه چیزی...
آها!گیجم!
قرص آرامبخش زیادی تاثیر گذاشته...

پاسخ:
پاسخ:
هیچ وقت نخورش
چه چیز رو گفتم؟؟

پاسخ:
پاسخ:
ها؟
به خدا 4 واخدیامو شدم 18 و 17.5
تاریخ تحلیلی شدم10!!!!

پاسخ:
پاسخ:
آورین...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۸ قره داغ قیزی
وختی خدا باشه!اسمون هیچوقت ابری نیست!

پاسخ:
پاسخ:
اوهوووووووووووووووووووووووووم
منم اگر روزی خدای نکرده افسرده شدم همین کار و می کنم
دل مرخصی برو نیست.....

پاسخ:
پاسخ:
ای کاش بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی