خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

زمزمه فرشته ها تو آسمون شدیم ما...

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ

 پارسال

 تو همچین روزی

 و

 تقریبا همین ساعت بود

 که

 آقای همسر از کرمان رسیده بودن 

 و

 باهم قرار داشتیم...

 رفتیم محضر

 برگه آزمایش خون گرفتیم...

 رفتیم حلقه دیدیم...

 مثل فردایی

 آزمایش دادیم،

 کلاس رفتیم

 و

 نتیجه آرمایش رو گرفتیم

 و

 با یه جعبه شیرینی رفتیم خونه...

 شب،

 مراسم نشون آوردنشون بود

 و

 زن عمو زن عمو گفتن های موشوی نازنین زن عمو...

 تصمیم یک دفعه ای برای مراسم عقد

 که

 ۱۲ شب قطعی شد

 و

 هفت بهمن 

 قشنگ ترین روز زندگی من هم اومد...

 از ۶ صبح بیرون بودیم

 تقریبا موقع اذان خطبه مون رو خوندن

 و

 من و او شدیم 

 ما...

 چه شب قشنگی بود،

 شب جشن عقدمون...

 و

 بعد اون ده روز مشهد..


 و

 حالا

 امام مهربانم

 دوباره تو همون زمان ما رو مشهد دعوت کرده...

 تا در کنار امام مهربانی ها باشیم سالگرد اون روز و شب ها رو...

 تا صد باره ببوسم سنگ فرش های صحن انقلاب رو برای داشتن تو...


 +الهی صد هزار بار شکرت برای این روزها

 +آخدا من تو رو خیلی خیلی عاشقم

 +نائب الزیاره هستم.

 

۹۵/۱۱/۰۵
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

واقعا غافلگیر شدم :)
پاسخ:
چرا بانو؟!
:)))
خیلی التماس دعا
پاسخ:
حاجتات روا خانوووم
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۵۴ گمـــــــشده :)
زیارتت قبول باشه عزیزم
زندگی جدیدت هم به سلامت و میمنت و خوشی.
:*
پاسخ:
ممنون یسرا جونی
الهی نصیب شما هردو وانش
؛)))
سلام
چقد وقته اینجا نرسیدم سر بزنم 
هم زیارتتون قبول 
هم ان شاءالله روزی هر ساله تون باشه سالای بعد با بچه ها :)
پاسخ:
سلام
بهله شما دیگه اینجا نمیاین بانو
سرتون شلوغه
الهی همه س نصیب خودت گل دختر...
همیشه کنار هم همینقدر عاشق و خوش و سلامت باشید
التماس دعا ✿
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله شما هم
بسی دعاگو بودم...
سلام
الحمدلله علی کل حال
در جوار اما مهربانی ها، حقیر را از  دعای خیر محروم نفرمایید...
پاسخ:
سلام عزیز
دعاگوت بودم...
الهی قسمت خودت...
۰۷ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۲ بنده ی خدا
خوشا به سعادتتان 
لطفا ما را هم دعا بفرمائید.

ان شاءالله که زیر سایهٔ امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف زندگی تون هر روز زیباتر و پرنشاط و سرشار از عشق بیشتر نسبت به دیروزش باشد.
پاسخ:
ان شاءالله قسمت و نصیب شما هم باشه به زودی زود...
دعاگوی دوستان بودم...

ممنونم
ان شاءالله زندگی شما هم
خوش بخت بشین ان شاءالله 😍
پاسخ:
الهی آمیییییییییین به دعای خیر شما...
التماس دعا

مبارک باشه سالگرد پیوندتون
در پناه مولا خوشبخت و عاقبت بخیر باشید.

پاسخ:
حاجاتت روا گل بانو
ممنووووووون
الهی آمین
همچنین شما
به به، مبارکه
و خیلی خیلی التماس دعا

سلام ما را به امام رضا برسونید.
پاسخ:
ووووووی
ممنون خانووووووم
دعاگوتون بودم

چشم حتما
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۵۰ مــ. مشرقی
سلام
اخی مبارکه به سلامتی ان شاالله سالگرد 120 امین سال زندگی تون :)
پاسخ:
سلام
ای جان
الهی آمین
ان شاءالله شما هم
شکر گزار خداوند باشین درکنار هم خوش و خوشبخت و سلامت باشین 

رفتین سفر التماس دعا 
پاسخ:
ممنون
الحمدلله
چشم حتما
ای جان جان جان
الهی همیشه خوش روزی باشید
پاسخ:
ممنون بانو جان
الهی شما هم همین طور
سلام علیکم مومن
تبریک عرض میکنم، خیلی خوشحال شدم
نمیدونم سال قبل متوجه این موضوع نشده بودم چرا

تا چشم برهم بزنید مثل برق میگذره خوشی ها، تلخی ها، فرازها، فرودها و ...
دقیقا مثل ما

باورش سخته که به همین زودی 9 سال گذشته، انگار همین دیروز بود...


رسم ما در فانوس جزیره این هست که به مجازی هایی که ازدواج میکنند و متوجه میشویم یک هدیه معنوی می دهیم که ره توشه ای باشد برای راهشان و کمک حالشان
اگر مایل بودید به دریافت آدرس، کدپستی و نام فردی که دریافت کننده است را به فانوس جزیره ارسال کنید تا برایتان ارسال شود

دعا کنید مشهد ما را لطفا، و البته همه آنها که دوست دارند به پابوس بروند

عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله
ممنونم جناب عباس زاده شما همیشه به بنده لطف داشتید
دقیقا ثانیه های عمر مثل ابرها در گزرند...
ان شاءالله ۹۰ سال کنار هم سرباز امام زمان باشید و خوشبخت

وای چقدر خوب
چقدر خوشحال شدم
حتما حتما به آقای همسر میگم اگه خواستن از طریق وبلاگ خودشون اقدام کنن اگر هم نه، خودم با کمال میل این کار رو انجام میدم...

چشم حتما
 تو این یک سال که آقا ما رو دعوت کردن هر بار که رفتیم
 هم من هم آقای همسر از جامعه کبیره تا نماز زیارت تا هر چقدر دستمون رسیده برای همه مجازی ها و حقیقی های زندگی مون دعا کردیم و به رسم همسایگی سعی کردیم برادری رو به جا بیاریم.
حتما نائب الزیاره همه دوستان هستم.

همچنین شما بزرگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی