خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

تو می خوانی و من مست می شوم...

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ق.ظ

 من نمی دانم

 این گنجشک ها،

 چه سِرّی،

 با پروردگار خود دارند

 که

 هر صبح

 بی وقفه تسبیح می گویند...


 نمی دانید

 چه لذتی دارد

 بین الطلوعین که می شود،

 پنجره را باز کنی

 و

 به راز و نیازشان 

 گوش کنی...


 انگار

 تمام غزل های جهان را 

 حفظ کرده اند...

۹۶/۰۳/۲۱
پاک باخته

نظرات  (۵)

اما من میدانم:)
پاسخ:
بیاین حضوری کلاس بزارید آموزش بدید بهمون:))))
منتظر هستیم حضرت استاد
هر چه زودتر کلاس ها تشکیل بشه بهتره؛)))

مکان: خونه ما یا مشهد یا خونه شما:)))
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
توفیق بین الطلوعین هم خیلی خوبه ها
پاسخ:
هر چی گفتی خودتی خانوم خانوما
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۹ زیـ^ـــ^گما !!
بعید هم نیست...
پاسخ:
اوهوم...
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۵ مَـهدی (میرزای قدیم)
احساس میکنم سینه ی شما به اندازه محیط پیرامونتون بازه. قلبتون در یک محدوده ی معین نمیتپه(نمیطپه) احساس میکنم چشمهاتون همیشه بسته ست و مثل همه ی ما فقط در گیر و دار رنگارنگ نقاش بزرگ، خدای تبارک و تعالی نیست. احساس میکنم گاهی با دلتان میبینید. گاهی با لمس دستات میبینی و گاهی با مشامت میبینی و این بار با گوشهایت دیدی آنچه که برای ما مصوّر کردی. اینو از صمیم قلبم میگم. غبطه میخورم به شما و زمانهایی که از دست دادم در طی این دوران آشنایی، که نمیخواندمتان و یا سر سری از نگاه نوشت های رویاییتان عبور میکردم. کامتان همچنان خوش.
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاه لطیف تون...
اول وبلاگ نویسی با خودم عهد هر کس 
از هر نوشته ای تو این وب تعریف کرد؛
فقط یه جمله در جوابش بگم
هذه من فضل ربی...

حالا هم همونو میگم
هذه من فضل ربی..‌.
سلام
خیلی تعبیر قشنگی بود...
پاسخ:
سلام بانو
هذه من فضل ربی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی