خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دل تنگی های بی حرم...

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ

 هیچ چیز

 نمی توانست

 امشب

 مرا انقدر 

 آرام کند جز تو...


 شب زیارتی ح س ی ن است

 دلت که می گیرد، 

 کافی ست رو به مشهد ‌کنی...


 پخش زنده اینترنتی حرم

 زل زدم به 

 مشبک های ضریح

 و

 با تو حرف زدم...

 آرام نشدم...

 شماره را گرفتم

 و

 به تو زنگ زدم...

 وای

 چه لذتی داشت 

 نفس کشیدن 

 پشت تلفن

 در صحنت...

 

 فقط

 تو آرامم میکنی آقا جان...


 امام رضایی

 که

 یک سال و اندی ست 

 سنگ صبور این دل شکسته است...

 که هر وقت که دلم می گیرد،

 می طلبد مرا...


 دوستت دارم امام من...

 منتظرم 

 تا دوباره اذن دخول دهید،

 آقا جان...

۹۶/۰۴/۰۱
پاک باخته

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۵ زیـ^ـــ^گما !!
سلام
نایب الزیاره بودم :-)
پاسخ:
سلام خااانوووووم
چقدر خوب و عالی
خیلی خوشحال شدم
ممنونم
زیارتا قبول
؛)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی