خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

من و چشمای بارونی .... کار من شد غزل خونی

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ق.ظ

 شهادت امام صادق ع بود...

 صحن جامع رضوی...

 همون سمتی که

 آب خوری های باب الجواد هست،

 نشسته بودیم...

 نمی دونم

 وسط روضه امام صادق ع

 چرا

 یهو میثم مطیعی شروع کرد:

 کنارِ قدم های جابر

 سوی نینوا ره سپاریم

 ستون های این جاده را ما

 به شوق حرم می شماریم...

 گفت:

 هر کی بلده باهام بخونه...

 گفت بخونه...

 و

 تو 

 چطور می تونی جایِ من باشی

 وقتی داری

 خاطراتِ موکب به موکب تو 

 می خونی

 و

 هق هق

 زار می زنی...

 

 + نمی دونم

 چه خبطی کردم

 که

 چند ساله ازم رو برگردوندی..‌.


 ح س ی ن جان

 آقا جان

 هر کاری کردم

 غلط کردم...

 تو رو به علی اکبرت

 به من عیدی بده

روز دختر

 برات نجفِ منو امضا کن...

 دلم برایِ بابام تنگ شده...

 

 دلم

 تو جاده ی نجف کربلا جامونده...

 سه سال دوری

 بس نیست؟!!


 

۹۶/۰۵/۰۲
پاک باخته

نظرات  (۵)

کارت درسته ناموسا
پاسخ:
:/
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۳ یک انسان بی دغدغه ...
ان شاالله روزیتون
پاسخ:
به دعای شما
بزودی ان شاالله نصیب تون.
التماس دعا
پاسخ:
الهی آمین به دعای خیر شما
حاجت روا بخیر
محتاج دعاییم
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۰ میرزا ژوزف پولیتـزِر
:|
:|
:|
:|
پاسخ:
آه و اشک...
سلام

زیارتت قبول عزیز

+ باید تو این جاده باشی و این نوا رو بشنوی... یا امام حسین بازم میخوام! نمیتونم بگذرم از اربعینت...
اللهم ارزقنا
پاسخ:
سلام بانوووو
قبول حق
الهی نصیب و قسمتت خانووووم

+واقعا واقعا
چه جیگر سوزونیه بعد اربعین این آهنگ....

الهی آمین به حق علی اکبر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی