خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

توبه ی نصوح

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ب.ظ
قسم به صفر و یک ها

که توبه کردم از این ها

قسم به صفحه کلیدم

که ز غیر نام تو بریدم

قسم به قلب شکسته

که باز وسوسه رفته

که کنده ام ز غم او

که شکر بغض شکسته

که توبه کردم و این بار

ز عشوه ی دوست بریدم

که منتها تویی و تو

و باز هم در بسته


+12و58 دقیقه بامداد 3 اردیبهشت


۹۳/۰۲/۰۲
پاک باخته

نظرات  (۵)

عالی بود....

پاسخ:
پاسخ: ممنون
هر چند
هذه من فضل ربی
آفرین

شــــــــــــــــــاعر شدیا
آفرین
ولی کلا در لباس آبی بیشتر ز من دل می بری

پاسخ:
پاسخ:
آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم.
انشالله ببریم از هرچه غیر او...

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله
...

پاسخ:
پاسخ:
...
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۶ رهـــــــــــآ
בوستتـــــ בآرم هآرآبگـــوییــــב..!قبل ازاینکـہ…بـہ בوستت داشتم تبـــבیل شونــــב…!

پاسخ:
پاسخ:
ایشالا که تا وقتی کنار همیم قدر همو بدونیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی