خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

عبرت!!!

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ
اگر به گذشته برگردم؛

خیلی چیزها تغییر خواهد کرد!!!

 

+شاید الان تو رشته م بهترین بودم...

+شایدم تو زندگیم!

+واااااااااااااااااااااااااااااااحسرتا

۹۳/۰۲/۲۶
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

حال را دریاب

پاسخ:
پاسخ:
گویا چاره ای جز این نیست
نداره


پاسخ:
پاسخ:
چه عجب سر عقل اومدی
تو پست خودش بذار
فکر کردم شاید نگفتی کیم

پاسخ:
پاسخ:
نگفتم کی هستی
لزومی هم نداره
به نظرت داره؟
عبرت

پاسخ:
پاسخ: جواب کامنت خصوصیت:

اینجا فلمرو منه پس همه چیز سر جاش میمونه
از نو ساختن بدون تکرار و ادامه

پاسخ:
پاسخ:
در هر صورت باید برگشت
همراه بودن یعنی عبرت گرفتن و از نو ساختن

پاسخ:
پاسخ:
باید برگشت و ساخت
از نو ساختن یعنی اشتباه دوباره
درس گرفتن یعنی همین دیگه

پاسخ:
پاسخ:
نه نه
سخت در اشتباهی
وقتی آویزه گوشمه یعنی همراهمه همش داره باهام مرور میشه
آره ن همیشه

پاسخ:
پاسخ:
بازگشت و از نو ساختن نه همراه بودن
گذشته رو آویزه گوشم میکنم که خوبیاش پررنگتر بشه و بدیاش محو بشه و تکرار نشه.ازش درس میگیرم بهش برنمیگردم هرگز

پاسخ:
پاسخ:
بازگشت بعضی وقتا لذت بخشه
ولی برا من هیچی تغییر نمی کرد...همینی می شدم که الان هستم...نه این که حسرت نخورم برای فرصتایی که رفته...برای این که وقتی به گذشته برگردی عقل هم در همون حده دیگه ...خب همون کارا رو می کنی...مگه این که عقل الانو داشته باشی ..اون وقت برگردی..:))

پاسخ:
پاسخ:
مسلما اگه با همین تجربه برگردم عقب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی