خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

اعتکاف!!!

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ب.ظ
فرقی نداره کجای دنیا میری و تو چه جوّی پا میذاری؛

هر جور که عمرتو بگذرونی با همون حال و هوایی...

انتظار معجزه نداشته باش...

 

+اونجوری که تصور می کردم از این سه روز استفاده نکردم...

+یه لحظاتی بود که خدا رو بی واسطه حس می کردی...

+دعا کنید سال بعد هم قسمت شه...

۹۳/۰۲/۲۶
پاک باخته

نظرات  (۹)

آیـا اعتکاف برای همـه خوب است ؟

پاسخ:
پاسخ:
بستر رو فراهم میکنه
اما
هرجا باشی اصل خودتی
حتی تو بهشت
تولید داخلیه دیگه

پاسخ:
پاسخ:
برو برو چشمک نزن
ما ناموس مردمیم
والا
اصلا شما؟

پاسخ:
پاسخ:
پاکشوما
پس کجام؟؟
محل زندگیمونه

پاسخ:
پاسخ:
مگه اینکه بی اطلاع رفته باشی
والا
که از تو بعید نیست
دوستام که امسال اونجا بودن
واقعا؟؟
هر وقت اومدی زودتر خبر بده آدرس بدم

پاسخ:
پاسخ:
نیس تو الان تهرانی
والا
قسمت نشده بریم
ایشالا سال بعد با بچها میخام برم مسجد دانشگاه تهران

پاسخ:
پاسخ:
کدوم بچه ها؟؟؟
به به
ان شاءالله سال بعد من خودم تهرانم
من ثبت نام هم کردم ولی امسال هم قسمتم نشد

انگار یه جاهایی درست نبوده که ته تهش نشد...

پاسخ:
پاسخ:
حتما یه خیری توش بوده
عسی عن تکرهوا شیئا و هو خیر لکم...
خوش به سعادتتون ....تجربشو نداشتم

پاسخ:
پاسخ:
اگه قبول کرده باشه میشه گفت سعادت داشتیم
ان شاءالله قسمتت شه
خوش به حالتون...
من خیلی دلم میخواست برم جایی و یه مدتی از همه چیز دور باشم، خلوت کنم با خودم و خدا...

پاسخ:
پاسخ:
البته ما به لطف دوستان تنها نبودیم
ولی یه جاهاییش خیلی با صفا بود
مخصوصا شام شهادت بی بی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی