خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ارشد!

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ
پشتکار

علاقه

باور..

 

+انگیزه ام برای درس خواندن چند برابر شده...

+تابستان دربست ؛در خدمت خودم هستم...

+رتبه زیر 12 باید بیارم تا قبول شم...

+فقط هم تهران و اصفهان رشته مو داره...

+التماس دعا

۹۳/۰۲/۲۸
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

چه رشته ای ؟ چه رشته ای ؟

ان شاء الله موفق باشید

پاسخ:
پاسخ: یه شاخه خاص از آی تی
خیلی خاص!!!
ممنون
ایشالله که سعی و تلاشت نتیجه دلخواهتو بده..ما که رتبه مون شد 1044ینی فقط خدا خدا میکنم یه جا شبانه قبول شمدعامون کن دوست خاموش من

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم
منم سخت پایه ام باهم بدرسیم...

پاسخ:
پاسخ:
باوش بهش میگم
والا
دعا نمودیم باشد رستگار شوی.....

پاسخ:
پاسخ:
ممنون بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااار
انشاالله

برای ما هم دعا کن

پاسخ:
پاسخ:
چشم :دی
ان شاالله
ما هم تو فکرشیم البته هنوز قولی به خودمون ندادیم

پاسخ:
پاسخ:
قول بده دیگه
تو ام رشته 1 رشته هستی میدونم
اتفاقن منم باید واسه رته تک رقمی بخونم امسال :)
موفق باشی.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله برا شما
ما مثل بعضیا نماز شب خون نیستیم

پاسخ:
پاسخ:
کی گفته بعضیا می خونن هااااااااااااااا؟
خوش گذشت
دلم ما برایتان تنگ شده
توفیق دیدار

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله
نماز شب بخون شاید نصیبت شه
ایشالا بیای شهر من . تهران

پاسخ:
پاسخ:
ای سنگ پای قزوین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی