خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دلم می خواهد:

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ب.ظ
پوتین آمریکایی بپوشم

و

شلوار بسیجی؛

بنشینم روی موتور  تریل ای

که

سربند یا زهرا دارد

و 

هم راه نسیم شوم در دل شب...

۹۳/۰۳/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۸)

واقعا میاد؟؟؟
خوب خوش بحالتون دیگه تیپتون خفنه

پاسخ:
پاسخ:
بله خیلیم میاد...
اونوقت تو راهی هم سووار می کنید؟؟؟؟؟!!!

پاسخ:
پاسخ:
نه دیگه
همسفرمونو از اول جاده سوار میکنیم...
اول باید موجبات غیر مستقیمش فراهم بشه،بعد!
البته من از ناامیدی حرفی نمی زنم

پاسخ:
پاسخ:
مثلا چیا؟؟؟
پوتین بهمنم خوبه :)

++وای خیلی عالیه تجسمش کردم عالییییییییییییییییییییییی

پاسخ:
پاسخ:
تجسم چی؟
بعد چی کار کنید؟

پاسخ:
پاسخ:
جفت پا میریم تو دل اسرائیل
اللهم ارزقنا توفیق شهادت
شما چیز دیگه ای هم دلت میخواد بفرما!
راحت باشین! :)

پاسخ:
پاسخ:
فعلا که نداریمش
آرزو که بر جوانان عیب نیست
والا
مـن
غــم بـرای خـوردن بسیـار دارم
تـو دیگـر بـرایـم لـقمــه نـگیـــــر
استـغــفا ر مـی کـنـم
از آن دوستـت دارم هایـی که ...حرامت شد ...!

پاسخ:
پاسخ:
...
چه تظادی..{تظادم درسته عایا}

پاسخ:
پاسخ:
تضاد درسته
کجاش تضاد داره؟
شلوار بسیجی به پوتین آمریکایی میاد دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی