خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

همه چی آرومه

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ
دارد دلتنگی هایم اوج میگیرد

و

من چه بی صدا بغض میکنم!


+مرد برای رفع دلتنگیاش؛

گریه نمیکنه 

قدم میزنه...

۹۳/۰۲/۱۴
پاک باخته

نظرات  (۶)

چه بی تابم از دلتنگی امشب

پاسخ:
پاسخ:
خدا دلتنگیاتونو رفع کنه
ظاهریه

پاسخ:
پاسخ: خدا باطنیش کنه!‏
والا
راه رفتن تو بارون رو دوس دارم ولی با گریه بیشتر سبک می شم....

پاسخ:
پاسخ: قطره های بارون گریه های آدمو میپوشونه
قدم زدن هم راه خوبیه و هم حس خوبی به آدم میده
ولی مرد هم گریه میکنه
مخصوصا برای رفع دلتنگی هاش .

پاسخ:
پاسخ:
تو خلوت شاید...
من چقدر دلتنگم...

پاسخ:
پاسخ:
تو که همیشه شنگولی
تو چرا؟
گاهی اوقات فقط گریه ارومت میکنه مرد وزن هم نداره...

پاسخ:
پاسخ:
راه رفتن تو هوای بارونی با صفا تره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی