خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

فراز!

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ
حالش خوب است

اما

نگرانش شده ام!

 

+خدایا برای هر که ؛

هر چه؛

رقم میزنی؛

تهش خوب باشد.

+دوستش دارم این دوست را.

+امشب میهمان اتاقِ حقیرم بود.

۹۳/۰۳/۱۴
پاک باخته

نظرات  (۱۳)

خدا برایشان خیر قرار دهد
آمین

پاسخ:
پاسخ:
آمین
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۴ نوکــــرالله
لبخند اومد لبم
حسی مشابه
بهترین هارو براش رقم بزنه ان شاء الله بالا سری :)

پاسخ:
پاسخ:
به دعای شما
ان شاء الله

پاسخ:
پاسخ:
به دعای شما
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۸ منه پابرهنه
اینجا چقدر تاریک شده
روشن بود بهتر تر بود

پاسخ:
پاسخ:
قالب خوب نیافتم
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۱۸ سایه سادات
ایــــــــــــــــــــــن یارو کیه
بگو اسمشو عوض کنه ها
آدرس بده بشناسیم

پاسخ:
پاسخ:
سایه اس دیگه
می ذارم وبت آدرسشو
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۱۷ سایه سادات
این کی بود
هان هان هان

پاسخ:
پاسخ:
کی متوهم؟؟؟
ان شالله که تهش خوبه..

پاسخ:
پاسخ:
به دعای شما و لطف خدا
بی هم ، همه گم شدیم ؛ پیدا نشدیم
تنها بودیم ، فکر تن ها نشدیم
سی مرغ یکی شدند و سیمرغ شدند
اندازه مرغی من و تو ما نشدیم

رباعی از جلیل صفربیگی

پاسخ:
پاسخ:
زیبا بود
اصل مطلب یادم رفت
انشاالله که روزهای خوبی برای دوستتون رقم بخوره

پاسخ:
پاسخ: ممنون ان شاءالله برای شما
عجب!
چه خوب که فهمیدم

پاسخ:
پاسخ:
الحمدلله
آخه یک بار هم پرسیده بودم :)

پاسخ:
پاسخ:
نیومده بود خب
الان منم دیدم برا بعضی پستاتون نظرام ثبت نشده
بلاگفاس دیگه
دیگه واقعا میخواستم برم و پشت سرم رو نگاه نکنم !!!

احتمالا مشکل از تبلت بوده چون یه مدتی با اون کامنت میذاشتم

پاسخ:
پاسخ:
شاید
این جور مواقع یه پرسش کنید بعد طرفو اعدام:)
هنوز شک دارم
دوباره میپرسم
کامنتهای من ثبت نمیشن یا نباید ثبت بشن ؟!

پاسخ:
پاسخ:
کامنتی به من نرسیده
اگر رسیده بود حتما ثبت می شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی