خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

رو راست...

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ب.ظ
راست می گوید که بد خلق شده ام

اما...

بار آخری که دلم شکست؛

تکه هایش را پاشیدم دم درب دلم

تا هیچ کس نتواند بیاید تو...

مثله خانه هایی که دیوارهایشان سیم خار دار دارد...

 

+...

۹۳/۰۳/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۷)

اون خونه ها رو دیوارشون سیم خاردار داره ولی از درشون میشه رفت تو. ولی شما دم درب دلت ریختی.دم درب...تا هیچ کس نتواند بیایدتو

پاسخ:
پاسخ:
خوب کردم
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۲ نوکــــرالله
سیم خاردار...
همون قضیه فراری دادنِ ...

پاسخ:
پاسخ:
احسنت
واقعن خوب بود :)

پاسخ:
پاسخ:
ایضا دردناک
+...

پاسخ:
پاسخ:
:)
این قشنگ بود..

پاسخ:
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
از اون خونه ها
من که حس خوبی نسبت بهشون ندارم

حیف وقتی دور دلمون حصار میکشیم یا شیشه میریزیم کسی نمیبینه .همین خودش یه حسی رو القا میکنه

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم
ادم میترسه
حتی وقتی از دور میبیندش
شاید فکر خوبی باشه :)

پاسخ:
پاسخ:
از خونه یا از دل من؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی