خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دوستان!!!!!!!!

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ
اینجا بیابانی؛

نیازش باران است...

 

+لطفا برای سلامتیِ عزیزی دعا کنید

+اگر صلوات هم بفرستید خوشحال میشم.

+دلم خیلی گرفته از بیماریشون

+:(

۹۳/۰۳/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۱۳)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ان شاء الله حال ِ عزیـزی که فـرمودیـد هر چه زود تر خوب ِ خوب بشه.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله به دعای دوستان
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۷ منه پابرهنه
راستی انتشارات یساولی هم هست. هر دو رو سرچ کنید تو گوگل سایتشون پیدا میشه. فروش پستی کتاب هم دارند. قیمتاش هم مناسبه

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
لطف کردی
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۳ منه پابرهنه
اگه تهران هستی با انتشارات برگ نگار تماس بگیر . ناشر کتاب های هنری
66975007-8
66970716
به سایتش هم سر بزن .لیست کتابهاشون هست
یا اینکه کلاس طراحی برید و از پایه آموزش ببینید

پاسخ:
پاسخ:
ممنون:)
دعا کردیم ان شالله خوب میشن...
اللهم صلی اله محمد و آل محمد...
موفق باشید...

پاسخ:
پاسخ:
خدا خیرتون بده
آمین
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۵ نوکــرالله
ان شاء الله دعاگوتون ائمه باشند ...
با اجازه لینکتون کردم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
ای شالا که خوب می شن..

پاسخ:
پاسخ:
ممنون دعا کنید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم اشف کل مریض

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله
ممنون
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۶ منه پابرهنه
ممنونم
اگه علاقه دارید زودتر شروع کنید

پاسخ:
پاسخ:
از کجا شروع کنم؟
نمی دونم
چون من طراحی ام بلد نیستم
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۳ منه پابرهنه
نه کامل. ولی خب یه چیزایی میخوندم ولی خودم کار کردم
برای هر هنری فقط تمرین کردن مهمه و تلاش
استعداد نقش کمی داره

پاسخ:
پاسخ:
موافقم با حرفتون
ولی کاراتون فوق العاده زیباست
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۰ منه پابرهنه
من علمش رو ندارم که بخوام بهتون آموزش بدم و تا وقتی خودم بلد نیستم اجازه این کار رو به خودم نمیدم
میتونید آموزشاش رو از اینترنت بگیرید

پاسخ:
پاسخ:
شمام از اینترنت آموختین؟
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۴ منه پابرهنه
ایشالا هر چی صلاح هست همون میشه و ایشلا خوب بشن
در مورد کامنتت:
شوخی میکنید!!!
آموزش؟
من خودم آموزش ندیدم چطور میتونم آموزش بدم

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله به دعای شما
خب یجوری یاد گرفتید دیگه
سلام
برا همه ی بیمارا باید دعا کرد..
الان بیشتر ذهنم سمت اقای مهدوی کنی میره...
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ: برای آقای مهدوی ویژه دعا کنید
خدا به ما برگردونتشون بحق حضرت زهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی