خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

قمر در عقرب من

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ق.ظ
میگه:

فلانی از بین الحرمین رد شده

این شمارش دیر به دستتون دادم

اگه خواستید بهش زنگ بزنید...

 

خیلی تقوا پیشه کردم باهاش نرم برخورد کردم...

تمام دلخوشی آدمو به فنا میکشه بعد اعلامم میکنه...

چند روزه بهم ریختم سر این قضیه...

سر کربلا با هیچ کس شوخی ندارم بفهم...

نظرات  (۲۴)

خوب هیچی دیگه با این اوصاف دلش نمیخاد بری

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خسته نباشی
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۱ بنای باثوات
ای شالا می طلبه..

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله
منتظرم...
چرا نمیری کربلا ؟؟
ثبت نام کردی ؟؟
نگو نطلبیده که اینا بهونست وقتی قدمای اول رو برنداری آقا نمی طلبه

پاسخ:
پاسخ:
دوبار تا پای رفتن رفتم
نطلبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
عع فمیدی منم کامپی میخونم از کجا فمیدی؟

پاسخ:
پاسخ:
کم تابلو نبود
والا
خخخخخخ
بچه معتقد هم بره خودش اذیت میشه چون این ملت حرف حالیشون نی :|
مهندس های کامپی خیلی هم خوبن ^_^

پاسخ:
پاسخ:
اذیت میشن اگه تک بیفتن
باید دسته جمعی برن
والا
مام نفهمیدیم شما کامپیوتری
اوههههه من معماری دیدم :|
یعنی اصن دانشجوی معماری دختر و پسرش از صد کیلومتری قابل تشخیصه :| خودشونم اعتراف کردن :|

پاسخ:
پاسخ:
خب باید این محیط سالم بشه
نمیشه بچه های معتقد نرن معماری که جوّش اونجوری باید برن تا جوّش درست بشه
بعله متاسفانه کلا بچه های مهندسی پایبندی کمتری دارن که معماریم بدترینشونه
هیچی
بده مگه

پاسخ:
پاسخ:
نعععععععععع
اووووووووو ببین معماری رشته ی خیلی جلفیه شما برو برق بخون ادبیاتم خوبه

پاسخ:
پاسخ:
برقم دوست داشتم از قلم افتاد
اصلا جلف نیست :)
دیگه معنی دعوت(قسمت) را میشه فهمید
ناس خوندم برات

پاسخ:
پاسخ:
چرا؟؟؟
چیمو چش میزنن؟
عع کامپیوتر که خوبههههههههه خیلی هم رشته ی خوبیه چرا دوست ندارید؟
وا همچین میگی آمار یدونه رشته ی درسیتون رو گفتین دیه :|

پاسخ:
پاسخ:
خب من دوستش ندارم دیگه
من معماری؛ عمران؛ مکانیک؛ هنر؛ ادبیات و... دوست داشتم
قسمت، دعوت، مهم اینکه نشد.نبود.

پاسخ:
پاسخ:
نشد
نشد
آه امون از غریبی صبوری
آه چجوری بسازم با دوری
قسمت نباشه دعوتم بشی از دستش میدی. مثل منیکه شماره دستم بود.

پاسخ:
پاسخ:
قسمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دعوت ِ اسمش دعوت
قسمت کیلو چنده؟؟؟
به اونی که شما میگی قسمت عالم میگه دعوت
چی میخونید؟

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
کلا آمار ما رو درآوردی هااااااااااا
کامپیوتر
من بـه چـه مدل عشق فکر میکنم؟ O.o
ادم واس خاطر خودش درس میخونه نع دلخوشی خانواده

پاسخ:
پاسخ:
نمیدونم یه مدلی حدس زدم دیگه
من رشتمو دوس ندارم
چرا باورت نمیشه قسمت؟

پاسخ:
پاسخ:
چون که...
قسمت با دعوت زمین تا آسمون توفیر داره
راستی تو رو عمرا تو بین الحرمین فراموش نکرده
خودش مگه نگفت

پاسخ:
پاسخ:
اون که خیلی با معرفته
اما
مهم نفس زدن من بود اونجا که نشد
وگر نه تا حالا چندین زیارت به نیابت برام انجام دادن
پدر عاشقی بسوزه
یکم دل بدید به درس زودی تموم میشه

پاسخ:
پاسخ:
عاشقی بود
ولی نه اون عشقی که ممکنه شما بهش فکر کنید
درس و مشق ما یه چیز دیگه اس
اینا همش محض دلخوشی خونواده اس
مواقعا دانشجوی نمونه ای شما
درسها انقدر سخته یعنی؟

پاسخ:
پاسخ:
نچ
شرایط طوری شد که مجبور شدم نه ترمه شم
:))
تو هم حال منو نداری

پاسخ:
پاسخ:
باااااااااااااااااااش
شما تو حال خودت باش
منم تو حال خودم
بدون ذکر تو حسین زندگیمون جهنمه
خودت که بهتر میدونی مستیه ما محرمه
نجفم خودت از دست دادی
بفهم

پاسخ:
پاسخ:
هه
جای من نیستی که بدونی چی میگم
آقـا بطلبه درس و مشق کیلو چنده

پاسخ:
پاسخ:
همینو بگوووووووووو
ما که کلّه خرانه نه ترمه شدیم
ترم دهم روش
والا
ایشاالله امسال محرم کربلا باشی :)

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله اگه این ترم آخری درس و مشق دست و پامو نبنده...
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۲۴ اس ام اس جار
سلام.وب زیبایی داری تبریک...
خوشحال میشم به منم سر بزنی.راستی منو به اسمه اس ام اس لینک کن خبر بده لینکت کنم تشکر.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
نمیشه
خخخخخخخ
رفتید تا حالا؟

پاسخ:
پاسخ:
نه متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی