خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دانشجو هاااااا - طلبه هااااااااااااا

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ
ثبت نام پیاده روی اربعین شروع شد

تا 8 مهر بیشتر مهلت نداره 

بشتابید               یشتابید

اینم لینکش:

                http://atabe.ir/

 

+رفقا دعا کنید قسمت منم بشه

+اینم عیدی شما

نظرات  (۳۶)

:(((((((

پاسخ:
پاسخ:
قسمتتون شه :))
بق بقو قور ویز میوووووووووووو فرق نمی کنه

پاسخ:
پاسخ:
بابا تو دیگه کی هستی :))
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۲ یک جسم در کره خاکی
خب بعدش کجا برم؟atabe.ir

پاسخ:
پاسخ:
شما مستقیم برو atabe.org روی ثبت نام کلیک کن
حتما هم با فایر فاکس برو
از گزینه های پایین جنسیتت رو انتخاب کن و الباقی مشخصه
تا من بخوام ددی رو راضی کنم که پول بده وقتش تموم میشه :(

پاسخ:
پاسخ:
خب الان پول نمیخواد که
ثبت نام کن تا پول گرفتنش طول میکشه
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۰ یک جسم در کره خاکی
سلام
ببخشید متوجه نشدم لینک ثبت نام کجاس؟!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
همون تو پسته
atabe.ir
سلام
چـرا دیر خبر دادید :( یا من دیر دیدم :(

پاسخ:
پاسخ:
دیر نشده که
3 روز دیگه وقت داره هنوز تا 8 مهر هست مهلت ثبت نامش
قبول دارم اما شرایط آدما یکی نیس...

پاسخ:
پاسخ:
بله درس می فرمایین
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۶ فیروزه ای
........

پاسخ:
پاسخ:
این نقطه ها کلمه نمیشن؟؟
خب من باوجود اینکه تابستونمو از دست دادم،دارم برنامه میریزم جدی درس بخونم واسه ارشد،کلاسای دانشگاه خیلی سخت نیس،ولی کار من سخته،پس خیلی از برنامه ها برام تعطیله...
اما شما گفتی سال آخرتونه،یعنی درس داری ،قبلا هم گفته بودید ارشد ...اما میخوای پیاده بری کربلا،...
تو ذهن من میتونست وصف حالتون باشه...

پاسخ:
پاسخ:
آها
خب کربلا خیلی از ارشد مهم تره
ارشد رو میشه هر سال داد ولی کربلا دعوتیه هر سال که نمیشه
خب سال آخر کارشناسی میتونید ارشد شرکت کنید...فک کردم فارغ التحصیل شدید،...
پس واقعا کار و دکان و پیشه را سوخته ای؟!...

پاسخ:
پاسخ:
در عشق که او جان و دل ودیده ماست

جان ودل ودیده هر سه را سوخته ایم

حالا چرا این شعر وصف الحال ماست؟
بله ولی قصدشو ندارم
فعلا کارشناسی تموم شه
سرکارم که میرم
یه برنامه مطالعاتیم دارم
شایدم ارشد دادم برا امسال
اگه نشد سال بعد
ممنون،بعدا اگه فرصت شد حتما میبینم.اینترنتم تموم شد...
ی سوال:شما قبلا گفته بودی ارشد داری؟درس میخونی؟

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
کارشناسی سال آخرم
ارشدو هنوز شرو نکردم براش بخونم
همین الا یه خبر بد دادن ...اووووه

پاسخ:
پاسخ:
چی شد؟؟
چه خبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وظیفه صب کن یه لحظه

پاسخ:
پاسخ:
صبر مینماییممممممممممممممم
سایت سنجش اطلاعات درمورد رشته هاش نمیده نیگا کردم چیزی نبود...

پاسخ:
پاسخ:
ای بابا
خب سرچ کن
اوخ اوخ ببشخید امر به معروف

پاسخ:
پاسخ:
دیگه کاریه که از دستم بر میاد
وظیفه شرعی و عمومیه
فرقشونو نمی نویسن ...
این دختر عمو ما هم خیلی دهن بینه ها می دونه خواهر شوهراش ازش خوشش نمیاد و بهش حسودی میکنن باز به حرفشون گوش میده دیدی تورو خدا....

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
زشته غیبت نکن

خدا واسه هم نگهتون داره...
علوم ورزش چی؟؟
سرچ می کنم اسم جفتشون رو با هم مبارن فرقشون رو نمی فهمم

پاسخ:
پاسخ:
اونو بلد نیستم چیه
تو سایت سنجش برو ببین
ع خواهر برادر نداری؟؟
دختر عمو علوم ورزش قبول شده خواهر شوهراش گفته ان رشته عجیبیه و از این حرفا میگن با تربیت بدنی فرق داره و بدرد نخوره ازم خواسته در مورد این دو رشته واسش تحقیق کنم....

پاسخ:
پاسخ:
چرا دارم
از هر کدوم یه دونه ایم
تازه الان فقط من هستم اون رفته یه شهر دیگه
من اینایی که گفتم راجع به تربیت بدنی بودااااااااا
نمیذارن تو که یکی یدونه نیستی بفهمی....
آینده کاریشون چطروه به نظرت؟

پاسخ:
پاسخ:
معلم ورزش میشی
یا استاد تربیت بدنی دانشگاه
البته با فوق لیسانس یا دکترا
اتفاقا یکی یه دونه ام
می دونی فرق رشته تربیت بدنی با علوم ورزش چیه؟؟
کدومش بهتره

پاسخ:
پاسخ:
نه
ولی میدونم تربیت بدنی سخته خیلی
آناتومیای پزشکی رو باید بخونی
تنها نمیشه نمیذارن

پاسخ:
پاسخ:
ای بابا
میذارن
تو اصرار کن
سال پیش دوس داشتم برم هرچی گفتم کسی از خانواده پایه نشد باهام بیان

پاسخ:
پاسخ:
خب تنها برو
منم برم تنها میرم
مسئول کاروان مراقبته
چقدر کند کامنت میدی
نباشی چی

پاسخ:
پاسخ:
با یه کاروان دیگه میری خب
کسانی که دانشجو یا طلبه نیستن حکمشون چیه؟؟

پاسخ:
پاسخ:
فارغ التحصیل باشن میتونن دیگه
بق بقو

پاسخ:
پاسخ:
بقو بقو
خخخخخخخ
آدرس سایت درسته ؟؟

برای من باز نمیکنه ؟!

پاسخ:
پاسخ:
آره دسته
دوبار سعی کنید

اینم لینک مستقیمش

http://atabe.org/
ای دل همۀ آل عبا را صلوات
با فاطمه حجت خدا را صلوات
هرکس که محمدی است همراه علی
با حضرت معصومه رضا را صلوات

:)

پاسخ:
پاسخ:
مرغ دل من که میل گندم دارد

پرواز میان مشهد و قم دارد

مائیم کبوتران بین الحرمین

یک کشور از این دو جا تنعّم دارد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
رویا زدگی به حال بعضی بد نیست
دریا که به ماه می رسد از مد نیست
پیوسته برای او سلامی بفرست
قلب تو مگر مسافر مشهد نیست

مربوط یا نامربوط چیزیه که به ذهنم می رسه !

پاسخ:
پاسخ:
پنجره فولاد رضا دل منو شفا میده

گریه کنای جدشو برات کربلا میده

به به
خیلیم زیبا بود
خیلی وقت بود کسی پایه شعر خوانی نبود
دلم برای شعر خوانی تنگ شده بود
دلم گرفته از این روزها،دلم تنگ است

میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است...

ممنون :)

پاسخ:
پاسخ:
برای اینکه شب جمعه کربلا بروم

دعای خیر حضرت آقا رضایمان کافیست
خواهش :)
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۵ بنای باثوات
حیف که قسمت نیست..:((

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله که میشه
کمتر از یک پلک زدن :))
به به ...چقدر زیبا....ممنون

عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد
ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست

یادتونه یه بار گفتم خوش بحالتون .اینم یکی از اون موارده...

حاجت روا انشاالله

پاسخ:
پاسخ:
دست شاعرش درد نکنه :)
دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم

ان شاءالله قسمتتون میشه اونم عاشقانه
حال من که خوش به حالی نداره
میخواید اشک منم مث خودتون دربیارید ....

نمیشه ... به این زودی ها نمیشه ...

ممنون بابت دعا... ایشالا شما امسال برید اونجا برای ما دعا کنید

پاسخ:
پاسخ:
تا باشه از این اشکاااااااا
به قول شاعر:
تصویر من خراب پیشت باشد
این راز پر از عذاب پیشت باشد
شاید به محرم نرسدم آقا
این اشک علی الحساب پیشت باشد


شرایطش خوب و راحته
ان شاءالله به زودی زود قسمتتتون شه

ممنون
دعا کنید برای ما
ن م ی ت و ن م !!!

پاسخ:
پاسخ:
آقا بطلبه دیگه تونستن و نتونستن شما معنایی نداره
والا
دعا میکنم قسمتتون شه
به امید خدااااااااااااا
ای خدا این وصل را هجران مکن
سر خوشان عشق را نالان مکن

...

پاسخ:
پاسخ:
الهی آمین
:)
ان شاء الله قسمت همه
تونستین شمام ثبت نام کنید
سلام
دوباره به وبت سرزدم
میشه
به وبم سربزنی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سعی کردم بیام نشد
آرام دوستت خواهم داشت
 

 طوری که

 

 حتی خودت هم

 

 از این عشق بویی نبری ..!

پاسخ:
پاسخ:
تمام خوبیش به اینه که معشوق بدونه و کیف کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی