خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات
این پست پایینی که براتون گذاشتم؛

سر اذان مغرب

یکی از دوستام پیامک داد بهم...

(به این شکل نه هااااااا ؛ خودم اینجوری داغونش کردم)

پیامو که خوندم حس کردم میلرزم ولی

با رفیق دیگم پیامک بازی میکردم اونم

با چاشنی شوخی!!!

نیت که کردم دیدم ناخود آگاه دارم گریه میکنم...

با زور تا سلام نماز رسوندم خودمو و بعد

بوممممممممممممممممممممممم

ترکیدم از گریه...

شروع کردم گله کردن پیش خدااااااااااا...

دست گذاشتم رو قلبم سلام بدم به ارباب 

ضربان قلبم؛ داغی سینم؛ آتیشم زد...

تا قبل رسیدن مادر گرام گریه کردم...

الانم تعریفی نداره حالم...

رفقا دعا کنید قسمت ما هم بشه...

 

+التماس دعا

نظرات  (۱۷)

هتل اخرش اونکه من معرفی کردم رفتید؟؟

پاسخ:
پاسخ:
نه یه جای دیگه رفتیم :)
نگو کار اجل از پایه سسته

به خون عاشقادستاشو شسته

خدا دستش تو کار کربلا بود

عزیزونم اجل کارش درسته

"شعر از علیرضا دهرویه"
.
.
مث اینکه اینجا شب شعر به پا بوده ما دیر رسیدیم...

پاسخ:
پاسخ:
رهگذر لطف کرد
مام فیض بردیم
زیبا بود
ان شاءاله که به زودی قسمتت بشه بری
منم خیلی دلم میخواد یه سفر پیاده برم

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءاله
ممنون
خدا قسمتت کنه :)
گـریه کن گـریه سبک میکنه ادم رو :)

ثبت نام کردی شما؟

پاسخ:
پاسخ:
اگه خدا بخواد :)
۰۵ مهر ۹۳ ، ۰۵:۴۸ میزبان (لعنت الله علیه )
چاکریم

پاسخ:
پاسخ:
چمنتیم :)
این گریه ها خیلی باارزشه
التماس دعا زیاد
راستی زیارت قبول
ممنونم یاد من بودید
من تاحالا کربلا نرفتم خیلی دوست دارم برم

پاسخ:
پاسخ:
حاجت روا
شمام برا من دعا کن
قبول حق
خواهش هر هتلی میدیدم یادت میفتادم
خدا قسمتت کنه الهی
حاجتروا.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون خاطره
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۹ فیروزه ای
گریه....

پاسخ:
پاسخ:
گریه کن گریه قشنگه
:)
التماس دعا ایشالا قسمتت بشه

پاسخ:
پاسخ:
حاجت روا
ان شاءالله
دیشب مراسمی داشتیم.
انتهاش روضه شهید کربلا بود
دعاگوی شما بودیم.

پاسخ:
پاسخ:
خدا خیرتون بده
ان شاء الله هیئتمون راه بیفته و جبران کنم
متعجب نشو از من که چرا گیر تو أم

شکر چایى تو حکم نمکت را دارد

پاسخ:
پاسخ:
یا رب شب جمعه کربلا غوغایی است

شش گوشۀ حرم تجلی زیبایی است

امشب دل هر که هست در کرب و بلا

معلوم شود که رزق او زهرایی است
بدون مهردلبر دل چو خشت است
سخن بی یاد او همواره زشت است
بهشت بادا گوارای تو واعظ
برای ما حسینیه بهشت است

پاسخ:
پاسخ:
یک خیابان کرده مجنونم تو می دانی کجاست

آن خیابان کوی جانان قطعه ای از کربلاست
یک دست جام باده و یک دست زلف یار

رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست

پاسخ:
پاسخ:
وجودم را به غارت برده ای تو

دلم را با اشـــــــارت برده ای تو

نمیگویم نمی خواهم و لیــــــــکن

مرا هر شب زیارت برده ای تو
ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست

عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

پاسخ:
پاسخ:
ما را ز سر بریده می ترسانی؟؟
ما گر ز سر بریده می ترسیدیم
در مجلس عاشقان نمی رقصیدیم
دل به هوای روی تو ...رفته به جستجوی تو

هست در انتظار تو ....سینه ی داغ دار من

پاسخ:
پاسخ:
قصه عشق از آن روز شروع شد که خدا
مهر یک شش گوشه انداخت میان دل ما
سلام
شبت بخیررررررر
وبلاگت قشنگه
و نوشته هات

.
اممم منم با یه عکس جدید اپم
البته فک نکنم مناسب سن تو باشه

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون
برو خودتو گول بزن
درخت نگاه کن…
قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند
ریشه هایش تاریکی را لمس کرده…
گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...

پاسخ:
پاسخ:
سر زدم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی