خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

من و اکتشافاتم!!!!

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۱ ب.ظ
داشتم تو ذهنم 

دانش عربی مو مرور می کردم....

خب؛

برادر که میشه اخوی

اوووووووووم

آبجی چی میشه؟؟؟

اووووووووم

آها

اجوی...

هیچی دیگه از اون موقع هی دارم به خودم می خندم...

اصلا انتظار یه همچین سوتیو رو از خودم نداشتم...

 

+سفارش ساخت کلمات به زبان های زنده دنیا پذیرفته میشود 

+از 8 صبح کلاس داشتم و فقط اندازه ناهار خونه بودم

تا الانم که دوباره بیرون بودم

لازمه بگم خسته امو پیش میاد؟؟؟

مخاطبه ما داریم؟؟؟

۹۳/۰۷/۰۵
پاک باخته

نظرات  (۴۴)

باشه بابا ...
بای

پاسخ:
پاسخ:
حالا کوجا میری؟؟؟
**** چرا سانسورم کردی
پس حقوق کامنت دهنگان چی میشه هااان

پاسخ:
پاسخ:
اینم سانسور شد
حالا فهمیدی چرا بهت جوابو نمیگم؟؟؟
وای به اون روز وای
هیچی دیگه ملغی ست

اتفاقا به روح خیلی اعتقاد دارم چندباری هم باهاش هم**** شدم {تو روحشون} مامان میگفت خیالاتی شدی



پاسخ:
پاسخ:
قسمت هایی از این نظر که با **** مشخص شده سانسور شده....
خخخخخخخخخخخ
متوهم
روح خودتو میگم
جمله اولت چی بود نگرفتم

پاسخ:
پاسخ:
روح و امثالهم
خخخخخخ
الا که نمیتونم بگم .....اصن بیخیال ...
خخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
به یه چیزایی که عنوان نمیکنم یقینا اعتقاد داری دیگه؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فک کردی نگی من گول می خورم
نه داداش ما ته ذغالاییم
پیداش کردم...نچ نچ اخه اینا چیه من نوشتم باس در مورد بعضی چیزاش تجدید نظر کنم...

پاسخ:
پاسخ:
مثلا چیاش؟
راستی پست فضولانه کدوم قسمت آرشیوه اصن یادم رفته نظرم درموردت چی بود....
لوس نشو دیگه بگو

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخ
برو تو خرداد ماه
چون مخاطبات رو سرکار میذاری
نمیدونم خو یه راهنمایی بکن تا نظر جدیدم رو بگم


پاسخ:
پاسخ:
باور کن وقت نکردم تصمیم بگیرم یا قبلیه رو عملیش کنم
برو بچه خودتو گول بزن
خیلی بدی

پاسخ:
پاسخ:
چرا؟
راستی هنوز نظرت راجع بم همونیه که گفتی؟
واقعن که خو بگو سرکاریم...
حالا نمیشه به من بگی بوخودا به کسی نمیگم...

پاسخ:
پاسخ:
نچ نمیشه
الکیم قسم نخور
حالا بذار تصمیم بگیرم
بابا واس خودم گفتم در مورد من چه تصمیماتی گرفتی که پشیمون شدی؟؟
در ضمن من منتظر جواب پست فضولانه ام

پاسخ:
پاسخ:
میخواستم تو یه کامنت خصوصی جوابشو به تو بدم
که پشیمون شدم
الانم وقت ندارم راجع بش تصمیم بگیرم
اگه اسمم کربلا دراومد و رفتم وقتی برگشتم تصمیم میگیرم
چه تصمیماتی؟؟؟
یهنی چی ملت رو سرکار گذاشتی خو قرار بود پست فضولانه جواب داشته باشه

پاسخ:
پاسخ: گفتم که هنوز تصمیم نگرفتم
میشه آتیش نسوزونی؟
عصبانی بشم؟
دیگ دیگ
راستی پست فضولانه تهش چی شد

پاسخ:
پاسخ:
وقت نشد راجع بش تصمیم بگیرم
راجع به تو یه تصمیمایی گرفتم که پشیمون شدم
ایشالا والا اگه بشه دیگه زحمت پدر هم کم میشه داداشا هم یه سرو سامونی می گیرن...
می بینی من چقد فداکارم فکر اونام خودم هیچ
باش مسخره کن اخرش که لو میری

پاسخ:
پاسخ:
من به تو افتخار میکنم

کی؟
من؟
کجا؟
چجوری؟
لو؟
مگه دستم بهت نرسه با تفنگ برجکتو می زنم

پاسخ:
پاسخ:
به امید خدا اونم حل میشه
منم دعا میکنم
یه چیزایی هم برات میذارم که اونا رو هم انجام بدی حل میشه
خخخخخخخخخخخخخ
حالا بدو تا دستت برسه
فقط تو فکر اینه من پیک بشم عاره اصن مگه تو این دنیا جا تورو تنگ کردم هااان
نچ گفتم که دکترا گفتن می میره اخه تیر کبدش رو درگیر کرده

پاسخ:
پاسخ:
ای وای
خدا کنه بمونه
بله که تنگ کردی
خخخخخخخخخ
نه اصلا...بیا خصوصی در گوشت بگم...

پاسخ:
پاسخ:
خو بگو
راستی پیک صلح که نشدی؟
خوب شد؟
نمیدونم والا از یه وبلاگ برداشتم نوشته بود خیلی مجربه خیلیا هم حاجت گرفته بودن که اونجا تشکر کرده بودن و.....
یه نیت که بیشتر مربوط به کل اعضای خانواده میشه

پاسخ:
پاسخ:
یه دوماد خوب نصیبشون شه که همه کاشونو انجام بده؟
خخخخخخخخخخ
آهان از اون نظر والا من چله بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم گرفتم تا 40روز روز اول یه دور روز دوم دو دور تا روز چهلم که بشه چهل دور تسبیح...
خو بار اولمه چرا خشن می شی

پاسخ:
پاسخ:
به به چقدم خوب
حالا خاصیتش چیه؟
به چه نیتی؟:))
مگه چندتا چله داریم؟؟

پاسخ:
پاسخ:
خب هر کسی چله یه چیزی میگیره
یکی زیارت عاشورا
یکی یه ذکر خاص با تعداد مشخص
یکی دعای عهد
یکی
...
گرفتی منو؟
چله چی گرفتی بچه؟
حالا خواهر چی میشه واقعنی
مغزم به چالش کشیده شد
باز اجوی خوبه من بودم می گفتم الآبجی


+آمادگی خودم رو برای همکاری ساخت کلمات اعلام میدارم

پاسخ:
پاسخ:
استقبال میکنم به شدت
میشه اختی با ضمه بخونش
به چله ام توهین نکن یهو دیدی از اینجا ورت داشت گذاشتت اونجاها

پاسخ:
پاسخ:
حالا چله چی گرفتی؟
الا تسبیح دستمه دارم چله مو انجام میدم کجای کاری...
اونوخت کل کتاب رو چند جلسه ای واسم تموم می کنی؟؟

پاسخ:
پاسخ:
بستگی داره چله ات گیرا باشه یا نه
خخخخخخخخخخ
ولی جدی عریبمو خوب بلد بودم
پاک باخته من عربی بلت نیستم 3ماه دیگه باس کتاب عربی پیش رو امتحان بدم ...تدریس قبول می کنی عایا

پاسخ:
پاسخ:
چرا که نه
هر جلسه 10 دقیقه 2 تا چله واست آب میخوره
برو از خاطره یاد بگیر چله گرفتنو
یا اختی؟
هل تعلم لغت العربیه؟

when you can not speak arabik well
...dont force on yourself

پاسخ:
پاسخ:
نخند فرزندم
سرت میاد هااا
در جریانی که یه مویرگ سید دارم
اخ اخ اخ عربها اینو بفهمن اعدامت میکنن

خسته نباشی از درس و دانشگاه

راجع به ثبت نام هم بگم که نیشه :( ثبت نام کنم ددی نذاره چی؟ :(
رفتی منم دعا کن اونجا :(

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
نذاشت انصراف میدی خب
دعا کن اسمم دربیاد بعد
عربی سخته
گاهی پیش میاد این مدل سوتی ها

پاسخ:
پاسخ:
دقیقا حق با خود خود شوماس
یاد بگیرن دوستان
اجوى ها ها

پاسخ:
پاسخ:
:))
راست میگی خودت بیا
والا

پاسخ:
پاسخ:
نچ
تو بیا
خب اون موردیه و رو شخصیت کلی شما تاثیر نداره،البته رو شخصیت کلی شما برای اون شخص چرا.
نکنه شما هم مث برادر من بچه های مردمو میترسونی ک خشن میشی؟(البته در موارد کاملا خاص و موردی بوده،چون امروز تعریف میکرد یادم بود)

پاسخ:
پاسخ:
حالا کی گفته من برادرم؟؟
پس داداشتون بچه باحالیه
من به بچه های بی ادب رو نمیدم
طوری که کل خونه رو بهم بریزنا بیان اتاق من میدونن
اجازه ورود باید داشته باشن و اگه صادر شد جم نمیخورن
البته من کلا بچه میبینم دلم ضعف میره
کلا ب کلمه خودشیفته حساسم!منو یاد یکی میندازه...
چرا ؟؟بیشتر مردم تو دنیای مجازی خلاف واقع نشون میدن،شما تو دنیای حقیقی؟
برعکس...میخواین ریا نشه؟؟

پاسخ:
پاسخ:

ریااااااااااااااااااااااااااااا نه بابا
بخاطر خیلی چیزا
مثلا من به شدت مهربونم ولی با بعضیا مجبورم به شدت خشن باشم
و جدی
آدما تو فضای مجازی خود واقعی شونن
چون ناشناسن
از هیچ سوء استفاده ای هم نمیترسن
در جریانم شما شرمنده شکم مبارک نمیشید!
یک دیس سیب زمینی زیاد نیست ولی؟! :)

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
ای بابا حالا یه ما شاء الله ای چیزی
نه خب خوردم اونم با سس قرمز و سفید چیلی و آویشن و نمک
با همبرگر و گوجه و خیارشور و نون مخصوص
:)))
آره اون سیدو متوجه شدم!
نمیدونم کدوم پست،با گوشی،اونم گوشی من...:-)
ذوق کردین دیگه!چه موجودی هستم و...چون شما نگفتی ذوق نداره!
خودشیفته رو واقعا گفتین یا شوخی کردین؟؟

پاسخ:
پاسخ:
دوستان با ما شوخی دارن
من تو عالم واقعیت خیلی خصوصیتام رو قایم میکنم
خیلی ها رو هم برعکس نشون میدم
:))
اتفاقا منم اهل کل کل و شوخی هستم اما خب...
سید داشت؟؟آهان ازون لحاظ!
ب من نگفتین،تو کامنتاتون دیدم!!
خیلی هم ذوق نکنید:-)
من ی مدت نبودم،دیشب پستها و کامنتارو میخوندم...

پاسخ:
پاسخ:
آره دیگه ذریه الحسین
میشه سید
کامنتای کدوم پست؟
ذوق واس چی؟
به قول بچه ها من خودشیفته هستم
خخخخخخخخخخخخ
دو نمونه از پیامایی که در مدح خودم بهشون میفرستمو بذارم؛
وب میره هوا
هر چند در مثل مناقشه نیست اما خداییش منظورم این نبود ک شما روباهی!
لعنت بر دهانی ک بی موقع باز شود مال زاغک نبود،فک کنم داستانه یه خروس بود...
از علائم پیریه،خاطراتمم دیگه داره زنگ میزنه...
اون جمله ی اختراع دوستانتون منظورم بود،الان خیالتون راحت شد آیا؟؟

پاسخ:
پاسخ:
بابا کی گفتی شما من روباهم
من کلا دوز مزاحم بالاس
دوستان نزدیک میدونن استاد کل کلم
شمام کم کم عادت میکنی
آهان
بله بله
همون که سید داشت توش دیگه
من اونو کی بهتون گفتم!!!
جل الخالق چه موجودیم من
خخخخخخخخ
نمیشه آخه....عجب حرفی زدم آ
یاد اون زاغک و قالب پنیر افتادم!

پاسخ:
پاسخ:
بگو دیگه
ای بابا
الان من روباهم؟
خب دیگه.... حالا یه چیزی بود!!

پاسخ:
پاسخ:
مال خودم بوده خوووووووووووو بگووووو دیگه
سلام
خسته نباشی اخوی...
خوبه عربیمونم بهتر میشه!
دیشب ی جمله یاد گرفتم،امروزم ی کلمه ی جدید!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
جمله دیشب چی بود؟
یک ساعت
چله برات گرفتم.
التماس دعا
دلم برات تنگ شده،همین.

پاسخ:
پاسخ: راس میگی بیا ببینمت
دل به دل لوله کشی
دوستان بیاموزید ازش
حاجتروا
مام التماس دعا
غذا بخورین اندازه یک دیس
بعدش دوباره مغزتون مثل ساعت شروع به کار میکنه.
:)

پاسخ:
پاسخ:
از دست شما
اتفاقا اون موقعی که پیامتو خوندم مردم از خنده
چون تازه ی دیس سیب زمینی سرخ کرده بودم
مادر گرامم همبرگر می پختن برام
الانم دارم میترکم
:))
دیکشنری بودی رو نکردیا....

پاسخ:
پاسخ:
دیگه
خیلی توانایی داریم که نمیگیم
میترسیم ریا بشه
آره داداش
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۶ بنای باثوات
مخاطبه شما داری؟ نچ نچ نچ...
حالا نه که مخاطب ما هستش..:))

پاسخ:
پاسخ:
همینو بگو والا
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۱ تسلیم سرنوشت
تصادف چشمانم با نگاه تو یک دنیا خسارت داشت...
ومن سالهاست مشغول جبرانش هستم...
در بعضی حادثه ها مرگ بهتر از زندگیست...

پاسخ:
پاسخ:
سر زدم
کلرادیازپوکساید وقتی می چسبه که بخوری و بمرگی با دانشگاه که نمیشه

پاسخ:
پاسخ:
هاااااااااا
راست وگویی
اینو دقت نکرده بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی