خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

شخصیت شناسی

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ
تو وب بنای باثوات این سایتو دیدم:

 

            http://www.iranzehn.com/

 

تست جالب داره نتیجه شم جالبه

شخصیت شناسیه

من امتحانش کردم

نتیجش بد نبود....

شمام امتحان کنید

 

+اینم لینک نتیجه من:  پاک باخته

۹۳/۰۷/۰۶
پاک باخته

نظرات  (۱۸)

سلام
تست جالبی بود والبته خیلی دقیق
در مورد من که صددرصدردرست دراومد....
...
خونه نو مبارک ...
پاسخ:
سلام
چه خوب


ممنون ایشالا برا شما
۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۴ انسان نیازمند
سلام
قایمش نکردم.تهش حذف میشد
پاسخ:
عجب!!!!!!!
خوش اومدی
پاسخ:
ممنانم شدید
همینطوری
پاسخ:
هنو دلخوری نه؟
۰۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۱ فیروزه ای
:)
پاسخ:
:))))
عاقوووووو من اینجا رو دوس ندارم :(
شکلک هم ندارم :(( :D

پاسخ:
چرا دوس نداری؟؟
موفقت اینجام اگه خوشم نیاد برمیگردم
باید داشته باشه
بگرد
مبارکه :)
پاسخ:
ممنون کفتر
بق بق بقوووووووووووووووووووووو
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۲ ته خطی ......
خونه ی جدید مبارک...
کد امنیتی نظراتت رو بردار
پاسخ:
ممنون
چشم
کی جرات داره رو حرف ته خطی حرف بزنه؟؟؟
نظراتتو چرا بستی؟؟

تیپ منم اینه: INFJ 
^___^
پاسخ:
به به چه خوش تیپ 
والا
سلام
به به خوش آمدید
ان شالله چرخش براتون بچرخه
پاسخ:
سلام
ممنون
ما به هوای مازاراتی اومدیم خدا کنه پراید درنیاد
خخخخخخخخ
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۱ انسان نیازمند
سلام
مبارکه
خوش اومدی
پاسخ:
سلام
ممنون
من که آدرستو میدونم
حالا تو قایمش کن
منم ESFJ

او پس اومدین بلاگ!!!!  :|
پاسخ:
شمام خوش تیپی
چرا ناراحتی؟
امتحانی اومدم
ولی خدایی امکاناتش بیشتره
سیستم مدیریت نی که کابین خلبانه
کاش زودتر یاد بگیرم براش قالب درس کنم :(
دعوت نامه بفرستم برات؟

دهرم ذرت کنسرو میکنم
جات خالی

پاسخ:
پاسخ:
بخور جای من
سلام
جالب بود
خوشمان آمد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
دیگ دیگ
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۱ فیروزه ای
خخخخخخخ
منم ESFJ هستم. اما من با بی حوصلگ جواب دادم. هیشکدوم از شغلهارو هم دوست ندارم.
مخصوصا بانکداری
برای سرگرمی خوبه!

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم

این یسرا هم چه سرگرمیایی داره هااااااااا
این http://www.iranzehn.com/MBTITypes.aspx?type=ESFP


پاسخ:
پاسخ:
رام کننده حیوان؟؟؟
خخخخخخخخخخخخ
فقط قسمت آخرش فرق داره با ماله من
خوندم باحاله ها منم ظهر اینو انجام دادم
کارگر خدمات نظافتی...خخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
برا تو چی اومد؟
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۲ هوشنگ حمزه نژاد
سلام/ وبگاه قشنگی دارید، خوشحال می شوم میزبان جناب عالی در خانه مجازیم باشم.
...لیلا می ترسم اما می گویم ، شهدا همان هایی هستند که در لحظه شهادت آرام آرام شهد شیرین شهادت را از لبان خدا نوشیدند. لیلا شهدا را خدا در صندوقچه دلش برای خودش مخفی کرده است، تا بگوید شهدا صراط مستقیم هستند.

لیلا، خسته ام، خسته از بودن و از زنده ماندن هوشنگ بعد از شهدا. حتما صدای هق هق گریه ام را می شنوی پس دعایم کن. با شهود قلبیم می بینم که با دقت و فراست به کلمات نوشته ام نگاه می کنی فکر می کنم به شهدا حسادت می کنی...
روزگارتان قرین رستگاری و بهروزی.
هوشنگ حمزه نژاد


پاسخ:
پاسخ:
ممنون
اجرتون با صاحب نوشته هاتون:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی