خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دیروز

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ب.ظ

تو خاطرات قدم زدن 

حس خوبی به آدم میده...

حسی مثه؛

بستنی خوردن زیر برف :)

۹۳/۰۷/۰۸
پاک باخته

نظرات  (۲۴)

۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۷ مهندس بهشت
خوش اومدید به بلاگ
یا حس هندونه خوردن زیر برف
پاسخ:
ممنون
اووووووووووووووووووووم خوشمزه اس
الا باس دستور پخت بدم عایا...
همین اشتباه رو می کنی که بدمزه میشه
سویا خیس کرده رو تو آبکش بریز و چندبار روش آب بگیر بعد با فشار دست آب سویه رو خارج کن
تو ماهیتابه پیاز تفت بده سویا رو اضافه کن و بهش زردچوبه و نمک و فلفل بزن {زرچوبه مهمه} سویا رو تفت بده بذار تغییر رنگ بده {قهوه ای روشن}آبلیمو رو اضافه کن
اگه خواستی بهش فلفل دلمه و سیب زمینی خلال شده هم اضافه کن حالا رب بریز تا کمی هم با رب تفت بخوره
بعد نصف لیوان یا یه لیوان {بنا به اندازه موادت}توش آب جوش بریز سس نه باید رقیق باشه نه خیلی غلیظ حالا بریز رو ماکارانیت...
می تونی آخر کار بعد از ریختن آب جوش به موادت سبزی معطر خورد شده هم اضافه کنی {مزه خوبی میده}

پاسخ:
بذا گوشت چرخیا تموم شه امتحان مینمایم:))
آفرین هنرمند
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۲۵ انسان نیازمند
چیز خاصی نبود
کنجکاو نشوید!
من باب احتیاط عذرخواهم
پاسخ:
چی بگم والا
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۸ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چقد زود پیر  شدی
*****
خخخخخخخ
پاسخ:
جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی تو؟؟
حواست هست چی میذاری؟
الله اکبر
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۳ انسان نیازمند
بیان. زودتر
منکه گفتم میخام بپزم
میدونیکه تنها نمیچسبه و برات میارم
پاسخ:
اووووووووووو
تا تو قصد پختن کنی 
نوه هام شرو به پخت کردن
والا
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۰ انسان نیازمند
سمعکتو بذار
خیلی وقته آوردم برات
تو خواب میخوریش دیگ
پاسخ:
آها پس قصد آوردن نداری
برو عمو برو
بلاخره میانو هر روز برامون میپزن
مام با عشق میل مینماییم
:))
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۰۰ انسان نیازمند
تو فکر کردی عکس پروفایلمو میگم!!!!
الان قسمت نطراتتو عبض کردی
ماکه داریم تصویر بلاگمونو میذاریم
خرجمون سرجاشه
همون ی دیگ
چشمک
پاسخ:
کوش ؟؟
من صدای زنگ درو نمیشنوم!!!!!!!!!
فارسی صحبت کن فرزندم
عبض همون عوض هست
یه دیگ از هر کدوم
فردا میفرستی دیگ؟
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۱:۵۱ انسان نیازمند
اِ
عکس منم اومد
فقط من عکس بلاگو میخام
حساب خط دوم جوابتو وسه سوترو بعداً میرسم
شما تنظیماتتو بدرست

پاسخ:
اونم خرج داره خب

تنظیماتم درسته
خخخخخخخخخخ
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۱:۴۱ انسان نیازمند
ما کار فی سبیل للهی میخوایم
رُوشوِه!!!!!
زشته
عِ)غلیییییظ(یبه
اذیت نکن
از این عکسا میخام بذازم
میترسم دست کاری کنم خراب شه خو
وگرنه جاشو بلذم
پاسخ:
اول دستمزدو بده بیاد بعد
اگه بلد بودم خودم روزی سه بار درست میکردم
والا
اینا سالاده سه سوته درس میشه
من عجله ندارم نظرت عوض شد بگو
فقط هرچی دیرتر جواب بدی میزانش زیاد میشه
به ازای هر یه روز دیرکرد یه دیگ اضافه میشه
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۱:۲۸ انسان نیازمند
ایندفه که قم بودی پُر سس شده بود که نگو
آخرین سالاد ماکارانیم خیلی سس داشت دیگه:))
باشه
راستی از این شکلا چطور گذاشتی؟
چطور قالبمو خوشگل کنم!!:)
پاسخ:
اینا رو فقط ملتی که کامپیوتر خوندن میدونن
خرج داره
یه دیگ سالاد الویه پر خیار شور و پر سس
یه دیگم سالاد ماکارانی


تو تغییر قالب دارم تلاش میکنم هنوز
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۱:۲۱ انسان نیازمند
نوووووووووووووشِ جاااااااااااااااااااااان
گوشتِ وجود
گوارایتان
میارم بازم
ماکه ی جانکه بیشتر نداریم
قراره الویه درست کنم:::(((((
اوووووم

پاسخ:
برو الویه بی سس بدرد خودت میخوره
راس میگی سالاد ماکارانی بیار
یه دیگ گنده پر سس
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۱:۱۵ انسان نیازمند
من با اون چیکار دارم
خوراکه خودمه اصلا
بابا ملَّت ایشون میخوره، هرچی خوشمزه باشه
از جمله ماکارانی، الویه،سالاد ماکارانی منو. که تهشه
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
تجربه داره هاااااااااااا
میپزه میاره نوش جان مینمایم
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۸ انسان نیازمند
فضولی نبود ملَّت
خودت گفتی خو
پاسخ:
خووووووووووووو تو که نمیدونی ما راجع به چی حرف زدیم
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۳ انسان نیازمند
من دوست داشتمش مخصوصا توت فرنگیشو، که دیگه هیچ جا پیدا نکردم:))
الِکی میگه، سویا دوست نداره
خخخ
پاسخ:
نچ نچ
در کار ملت فضولی ممنوع
واسه من مث خوردن کاچی با کلی دارچین تو یه عصر خوشگل تابستون میمونه...
اوووووومممم..میچسسسبه
پاسخ:
کاچی هم دوس دارم
اوووووووووووووم
گشنم شد
:((
شب خوش..
پاسخ:
شب خوش :(
الا باید برم فردا واست می نویسم چطور درست کنی...
من برم دیگه
پاسخ:
برو برو
مگه چطوری درست می کنی
پاسخ:
رب را سرخ کرده
سویا خیس شده را در آن ریخته
آبلیمو و ادویته را اضافه کرده
چپه میکنیم روی ماکارانی
:))
خودشیفته
پاسخ:
من خودشیفته بودن محاله محاله محاله
خخخخخخخخخخخ
بلد نیستی مزه دارش کنی
پاسخ:
نه
همیشه طعمش یه جوری میشه
چه خودشو هم تحویل می گیره واه واه
پاسخ:
پ ن پ
از خودم بد بگم؟؟
نههههه اونو دوس ندارم همون زبونه خوبه
پاسخ:
نه همون زشته خوبه
۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۷ انسان نیازمند
بستنیه، ی نوعی از قیفی میهن
اوووووم
پاسخ:
خوشمزه اس:((
۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۷ انسان نیازمند
کارنیلو
اووووووووووم
:((
پاسخ:
کارنیلو دیگه چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی