خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

از جنس دل دادگی...

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

امشب بعد از 100 سال

از هبوط؛

 آدم و حوّا در عرفات

بهم رسیدند...

خدایا

دل ها را بهم برسان

امّا

نه مثل آدم و حوّا

که فاطمه(س) و علی(ع) وار...


+التماس دعای زیاد

+از نماز مغرب شهادت مسلم ابن عقیل اولین شهید کربلا شروع شد...

+آدم و حوّا برای رسیدن دعااااا کردند؛ برای رسیدن دعا کنید...

۹۳/۰۷/۱۱
پاک باخته

نظرات  (۸)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
میام یه سر میزنم
ممنون
تو دلت پاکه واسه منم دعا کن :(
پاسخ:
توام دلت پاکه
توام برا من دعا کن
پاک باخته اعصابم کشمشیه دلم میخواد بزنم سیستم رو بترکونم....
پاسخ:
چه خوب
بیا از اعصابت کمشش پلو درست کنم
من عاشق کشکش پلوام :))
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۸ اُپِراتُورِ کُدِ X
چرا مثل ادم و حوا نه؟ 
پاسخ:
چون یه جایی آدم و حوّا باعث هبوط هم شدن
اما حضرت علی (ع) و زهرا(س) همو تا شهادت رسوندن :)
التماس دعای فروان

پاسخ:
محتاجیم
التماس دعای فروان

پاسخ:
چشم
مام التماس دعا داریم شدید :))
سلام التماس دعای ویژه پاک باخته ی گرام.
پاسخ:
سلام
به به استاد مین :))
چشم
مام محتاجیم
۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۰ انسان نیازمند
سلام
آمین
حاجتروا
اللهم...
التماس دعای زیاد
پاسخ:
سلام
ممنون
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی